help mijn dochtertje 10 wk wil niet in dr bedje slapen!!

hallo allemaal, mijn dochtertje van 10 wk wil absoluut niet meer in haar bedje slapen overdag na de 1e voeding die ze op bed krijgt gaat ze terug naar haar eigen bedje en slaapt dan nog even door voor 2 uurtjes dan is er geen mogelijkheid meer om haar in dr bedje te houden zelfs niet met dr tut want dan kan mama om de 2 minuten naar boven om hem er weer in te stoppen. eenmaal beneden is er niets aan de hand zowel in de box als in de wagen slaapt ze wel maar in bedje ho maar. nou zegt het cb dat ik haar toch in bed moet leggen voor dr groei en ontwikkeling maar ze groeit en doet verder alles naar behoren. het is een kwestie van eten, even spelen en dan in de box waar ze vervolgens wel lekker indut maar echt slapen doet ze niet daarentegen slaapt ze 's avonds wel als een trein want ze krijgt de laatste voeding om half 11 en slaapt dan door tot +/- half 8 zou ze dan toch slaap tekort komen verder hoor je dr helemaal niet huilen is echt nooit voorgekomen behalve als ik haar inm dr bedje leg dan is het krijsen tot ze zichzelf zo overstuur huilt. slapend in dr bedje leggen helpt ook niet want ze wordt gelijk wakker moet ik haar toch in dr bed proberen te krijgen of moet ik tevreden zijn zoals het nu is want heb er zelf geen problemen mee dat ze slaapt in de box...??????
.
 
Hi Ilsje, Ik zou er maar geen probleem van maken. Voor nu doet ze het toch geweldig? Ik zou het in de loop van de tijd wel proberen om haar in haar bedje te leggen, want als ze ouder wordt, is het heerlijk als je je meisje even lekker in haar eigen kamer hebt. Heb je een ritme met haar? Dan kun je goed bepalen of ze moe is en ik zou haar dan op den duur in haar bedje leggen als ze moe is, dan went ze er aan. Maar over 3 weken kan dat ook nog makkelijk. Geniet van je meisje!
x Taraneh
 
hey hallo ik vind als jij tevreden bent met hoe t nu gaat moet je t lekker zo laten cb heeft al jaren adviezen die telkens weer veranderen met de jaren dus wat dat betreft! maar ik vind als de moeder relaxed is is de baby ook relaxed en dat is t belangrijkste,doe wat je hart je ingeeft dan is t altijd goed!!!!
 
Terug
Bovenaan