Help, mijn dochtertje is 's nachts veel aan het huilen. Wie heeft er tips?

Hoi
Mijn dochtertje van 9 maanden, Larissa, huilt weer veel 's nachts. Ik weet niet wat het is.
Ik gebruik al rooibosthee, chamodent, kindival, gengigel, vibercol, noem maar op maar niets helpt. Wie kan mij helpen met goede tips, want ik heb echt slaaprust nodig!
 
Hoi,

Het kan zijn dat je dochter nu door heeft dat je ook weg gaat en dus angst daarvoor heeft. ZElf heb ik dit ook meegemaakt met Emily en had meer het idee dat ze tot de conclusie kwam   dat ze kon uit gaan proberen. IK heb het als volgt aangepakt:
*Als ze ging huilen   direct na dat ik haar op bed had gelegd naar haar toe gaan dan zacht zeggen dat ze nu moest gaan slapen haar weer toedekken, speentje en knuffeltje geven en weggaan.
* Als ze dan weer ging huilen   liet ik haar 5-10 min huilen (moet je echt even moeite voor doen om dit vol te houden) dan ging ik naar haar toe zei niets meer, legde haar neer dekte haar toe, knuffel speentje aai over haar bolletje en gelijk weer weg.
* dit blijven herhalen totdat ze weer slaapt
*als ze snachts wakker werd deed ik dus precies hetzelfde

Binnen 3 dagen was het over en soms begint ze weer met wakker worden en dan doe ik precies hetzelfde en is het zo over.
Succes ermee , maar goed ieder kind is uniek en maak je er maar niet te druk m als ze verder goed in haar vel zit het gaat echt over.

Gr Helen mama van Emily (11 mnd)
 
Terug
Bovenaan