help mijn dochtertje kan niet goed slapen,,,,,,,,,,,,,,

Hoi,
Mijn naam is Wendy en heb twee dochtertjes de oudste van 2 slaapt heerlijk in en door. de jongste van 13 maanden (18 juli 2005) is echt een dramaqueen! ze gaat om 19.00 ur naar bed slaapt een uurtje en dan begint de elende! tot een uur of 22.00 a 23.00 uur huilt, moppert en zeurt ze door. we halen haar bewust niet uit bed hebben het een keer getest en mevr was eenmaal beneden klaar met zielig doen en begon druk te spelen daar wil ik dus niet aan beginnen. 's nachts wordt ze ook gemiddeld twee keer wakker en dan kan ze gerust een uurtje herrie maken, mopperen spenen uit bed gooien enz.
wie heeft er een gouden tip om deze dramaqueen te laten doorslapen???

Hoi Wendy,
Of ik de gouden tip heb weet ik niet. Maar ik denk dat je er al heel goed aan doet door haar niet te veel aandacht te geven als ze die 's avonds en 's nachts van je opeist.   Als je het kunt opbrengen is het heel goed dat je haar gedrag negeert. Wij hebben het met ons zoontje ook meegemaakt. Hij heeft tot 7 maanden nauwelijk willen slapen en daarna vanaf 14 maanden weer een lastige periode gehad. Het ergste hebben we nu achter de rug, hij is nu 16 maanden. Ikheb wel een tijdje geprobeerd hem wat later op bed te leggen, extra te vermoeien zeg maar. Daardoor sliep hij beter in. Hij gaat nu tussen half 8 en 8 uur naar bed.
Ik heb bij hem wel gemerkt dat hij sneller wakker wordt als hij niet genoeg heeft gegeten. Ik ben eenpaar weken geleden overgestapt van koude melk voor het slapen naar warme. Dat drinkt hij beter en hij wordt er ook suffer van.
Succes ermee en geniet van je meiden,
Patricia  , mama van Max en 28 weken zwanger  

Terug
Bovenaan