<p>hoi medemoeders,</p><p>Mijn zoontje is nu 18 maanden en sinds een paar dagen gaat hij gillen als hem iets niet aan staat. Zo hard dat je oren er pijn van gaan doen. Zelf probeer ik rustig te vragen wat er aan de hand is maar dan lijkt het alleen maar leuker voor hem te zijn en gaat ie rustig verder. </p><p>Dit zet hij ‘s nachts voort, hij wordt half 3/half 4 wakker en zet het op een gillen. Na anderhalf uur heen en weer te lopen om hem gerust te stellen ben je daar op een gegeven moment klaar mee. </p><p>Normaal sliep hij makkelijk klokje rond en overdag moesten we hem na 2/3 uur slaap wakker maken. Nu slaapt hij een kleine 9 uur en overdag net aan een uur. Dus hij is ook nog is bekaf.</p><p>Nachtlampje hebben we geprobeerd maar dit werkt niet. Hij gilt alsnog. </p><p>Ik heb zelfs contact gehad met de huisartsenpost omdat ik dacht dat hij buikpijn had. Maar deze gil is anders en niet van pijn. </p><p>Op dit moment voel ik mij enorm wanhopig en vraag ik mij af of dit normaal gedrag is voor deze leeftijd en of er meerdere moeders zijn die dit herkennen.</p><p> </p>