<p>Goedemiddag dames,of laat dat goede er maar af
</p><p>Een half jaar geleden ben ik bevallen van een geweldige zoon.</p><p>maar ik was stiekem wel weer blij om 3 dagen te gaan werken, heb mijn werk altijd leuk gevonden en deed ook mijn uiterste best.</p><p>Maar nu raden jullie het al, mijn contract is niet verlengd ( zou voor onbepaalde tijd moeten zijn ). de redenen die er voor zijn gegeven daar kan ik me totaal niet in vinden..maar oke het is zo.</p><p>Nu zit ik thuis met mijn kleine man ( vind ik stiekem niet erg ) maar er moet ook geld binnen komen. Ik krijg ww tot november maar ik hou daar allemaal niet zo van. Maar nu het grote probleem.</p><p>Ik heb de kappersopleiding gedaan 11 jaar geleden, toen in winkels gaan werken etc. Dus een fatsoenlijke opleiding heeft er nooit ingezeten. Nu wil ik heel graag aan de slag maar ik zit met mijn kleine man. Ik heb geen oppas ( ik had een gastouder ) schoonfamilie werkt en mijn eigen ouders wonen 1.5 uur van mij vandaan.</p><p>Overal waar ik solliciteer is het " flexibiliteit vereist " en " beschikbaar in het weekend" mijn man werkt op zaterdag dus dat gaat hem niet worden.</p><p>Ik weet totaal niet meer wat ik moet doen,ik ben er gewoon lichtelijk depressief door.</p><p> </p><p>Iemand die mij kan helpen ?</p>