help mijn huid droogt uit!!

hoi hoi

nou normaal gesproken heb ik in de winter al een hele droge en jeukerige huid maar nu ik zwanger ben, heb ik meer jeuk... echt overal als ik gedoucht hebt dan lijkt het net alsof mijn huid in de brand staat.. ik gebruik al ph neutrale shampoo en douche me om de dag.......maar nu.........

gaat mijn gezicht ook uitdrogen... het voelt heel droog en trekkerig aan...kan de hele dag dagcreme gaan smeren, want anders dan zie je gewoon schilfertjes zitten.... omdat mijn huid zo droog is..
en nu net ik dit weekend met mijn ouders,   vriend en broer en vriendin een weekend weg ga.. en we gaan daar zwemmen. nou  ik weet al hoe mijn huid er uit gaat zien na een frisse duik..

wie kan me helpen of heeft er tips...

liefs tobi

Tobi,

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb bij de apotheek dermolin gezichtscreme gehaald. Volgens mij hebben ze daat ook wel bodylotion van. Dit helpt mij erg goed. erg fijn om die jeukende trekkerige huid te verzorgen. Succes!

Pauline

Hoi
als je straks lekker gaat zwemmen moet je zorgen dat je na het zwemmen een lekkere volle creme opdoet. Voordat je naar bed gaat doe je een voedend masker op (geen moddermaskers maar crememasker) Die laat je 's nachts intrekken en 's ochtends is je huid hersteld.
Het beste is om nu op zoek te gaan naar een volle creme. Een die ook vettig is zodat je huid goed beschermt is.
Veel water drinken en 1 keer per week scrubben en daarna een masker. Daar knapt je huid van op!
succes
groetjes sacha

Hoi,
Ik ken het probleem ook helaas. Zeker als ik onder de douche vandaan kom ken ik echt niet zonder een cremetje, anders zit ik  echt onder rode vlekken en schilfers en ik sterf dan vd jeuk, vooral mn gezicht, tegenwoordig ook al mn benen, verschrikkelijk... Ik gebruik nivea soft hydraterende creme, bij mij werkt het altijd, van die hele vette cremes gaat mn gezicht altijd zo glimmen, dan voel ik me af en toe net een kerstbal... Maar voor mij is nivea in ieder geval t beste.
Groetjes, Debby (nog 2 en n halve week!!)

hoi hoi
nou ken het probleem ook hoor en wordt er ook helemaal gek van.
je kunt calendela gaan gebruiken dit verzacht echt en je mag het over je hele lichaam gebruiken.
veel succes verder want weet hoe vervelend het is.
liefs sil

Terug
Bovenaan