<p>Ik zit met m’n handen in het haar.. ons zoontje van net 4 is zo’n enorm slechte eter. Nu weet ik dat dit vrij normaal is op deze leeftijd maar dit gaat echt ver. </p><p>Toen hij een baby was at hij vanalles. Rauwe tomaat, avocado, brood..ga zo maar door. Alles ging er prima in. Op een gegeven moment wou hij minder eten. Hij at wel potjes (ik weet het..zo dom dat ik daar ooit aan was begonnen..) en gelukkig at (en eet) hij mijn pasta wel waar ik dus zoveel mogelijk groente doorheen gooi. Maar wel maar op één manier en niet ineens met een andere soort saus. maar verder...vergeet het maar. Natuurlijk lust hij wel pannenkoeken..pizza..vissticks.. maar als ik iets anders voorzet (maakt niet uit wat) gaat het er niet in.. hoe leuk of gezellig ik het ook maak. Hij geeft aan het spannend te vinden.. ik praat dan met hem zodat hij het in ieder geval probeert..maar dat gebeurt niet. Ik ga het natuurlijk niet naar binnen duwen want dat zou traumatisch zijn. </p><p>Hij gaat zo ver dat als ze ergens grof volkoren brood hebben hij het niet neemt (wij hebben fijn volkoren)</p><p>als hij een pintje krijgt ipv een bolletje..vergeet het maar want het is niet dezelfde ronde vorm.</p><p>en zo kan ik nog wel even doorgaan... </p><p>De enkele keer dat hij zich er wel overheen zet en probeert een hap te nemen begint hij te kokhalzen en het is zelfs wel gebeurt dat hij spontaan ging overgeven.. </p><p>what to do???</p><p> </p><p>lieve groet,</p><p>een moedeloze moeder </p><p> </p>