Help mijn kind krijgt alle beveiligingen kapot

<p>Hallo mama's kan iemand mij helpen? Wij hebben 2 kits de jongste is ander half jaar oud.</p><p>De jongste maakt graag kasten open , nu hebben we al 4 verschillende soorten kastbeveiligingen gehad maar hij trekt toch alles kapot waardoor hij toch weer de kasten in kan.</p><p>Hij maakt ze open en dicht heel hart niet om er iets uit te halen maar voor het kabaal wat met het dicht gaan komt.</p><p>Nu mijn vraag iemand tips wat te doen? Want hij doet dit al meer dan een half jaar hij houdt er niet mee op wat we ook doen.</p><p>Veel liefst een wanhopige moeder</p><p>Helllllppppp</p>
 
Mijn zoontje heeft er al een paar keer z’n vingers tussen gehad, we stonden erbij en gelukkig ging het net goed. Wij blijven hem waarschuwen dat het niet mag en halen hem constant weg. Afleiden met iets anders. En op de kasten in de woonkamer hebben we volgeplakt met ducktape :) ziet er niet uit maar zodra we even niet opletten en hij zit eraan te pulken, is dat voor ons een teken en sein dat we hem kunnen waarschuwen en daar weg kunnen halen. We winnen er tijd mee. Hij zit er steeds minder aan. Hij moet gewoon leren dat het niet mag. 
 
Ja die problemen hebben Wij ook hier Maja hij heeft zelfs een plank losgetrokken waar geen la zot maar gewoon een plank bij de keukenkastjes daar hing een haak aan met theedoek en handdoek en hij heeft er zo hart aan getrokken dat het kliksisteem van het plankje los schoot tegen zijn hoofd met resultaat hoofdwond en hij heeft er niks van geleerd blijft gewoon door gaan vinger al zwaar gekneusd gehad het maakt hem allemaal niks uit en als die nu af en toe het probeerde dan ging het nog maar zijn leven bestaat letterlijk uit slapen eten drinken knuffelen kasten open krijgen meer niet hij is echt met helemaal niks anders bezig meer de laatste half jaar dus we zijn radeloos nu
 
Als je het onmogelijk kan voorkomen, dan misschien gewoon proberen het zo min mogelijk leuk te maken zodat hij er vanzelf mee stopt.
Je geeft aan dat hij het lawaai geweldig vindt. Wat nou als en er viltjes of iets anders zachts (gaasjes/reepjes stof/bedank maar iets geks) tussen gaat plakken zodat er (bijna) geen geluid meer ontstaat bij het dichtslaan van de deurtjes/laatjes. Wie weet gaat de lol en dan snel af en zoekt hij een ander spelletje. 
Succes, ik ben benieuwd of je iets kunt vinden wat helpt! 
 
 
Terug
Bovenaan