Help mijn kindje wil niet op zijn rug slapen

A

Anoniem

Guest
Ben ik de enge of hebben meer moeders last van dat hun kindje niet op de rug wil.
Die van mij blijft maar met zijn handen zwiepen.
Dit geld voor slapen, baden en aankleden op het aankleed kussen.
Op de zij slapen mag niet meer en op de buik is uit den boze begreep ik.
Maar wat nu?
Heeft iemand de oplossing?

hallo,naar mijn idee kon  onze dochter ook niet echt in slaap komen op de rug,leg haar nu wel op de zij met een opgerolde handdoek voor haar buik.het is zowiezo een heel onrustige slaper,jou baby waarschijnlijk ook.ik zat al te kijken naar een bakerzak maar weet niet of dat zomaar kan en heb er geen ervaring mee,

Anouk 'zwabbert' die van jou ook zo met de handjes als hij/zij op zijn rug ligt?

djesslyn van mij wil ook echt niet op de rug slapen dan maakt ze alleen maar hazenslaapjes omdat ze zichzelf dan weer wakker slaat.  ze slaapt eigelijk alleen maar op haar buikje, ik moet wel zeggen dat ze heel sterk met haar hoofdje is want ook al slaapt ze ze tilt hem zo op om op haar andere kant van haar gezichtje te liggen. ze heeft een eigen kamer maar ze slaapt altijd bij ons op de kamer zodat ik haar goed in de gaten kan houden dat vind ik toch wat veiliger ook al slaapt ze al lang zo en ze nog nooit met haar gezichtje in het matas heeft gelegen.

je zou ook een bakerzak kunnen proberen dan kunnen ze zichzelf niet meer slaan
www.bakerzak.nl

groetjes jessica

ja ze zwabbert heel erg met haar armen,en ook met de benen.ik zit al op de inbakerslaapzakken te kijken want ik geloog dat ze nu veel te druk is om te slapen.ze slaapt zowat de hele middag niet,en komt moeilijk in slaap.ze is 8 weken,zou ik daar nog mee kunnen beginnen?met inbakerslaapzak?
groetjes petra mv anouk

Hoi,

Stijn zwabbert ook altijd zoveel met zijn handen als ik hem wakker op bed doe. Als ik hem in de nacht na een voeding terug leg doet hij dat niet. Ik stop hem altijd goed strak in, met zijn armen onder het dekentje. Daaronder ligt hij in een slaapzak, want omdat alles zo strak zit kan hij zich heerlijk met zijn beentjes afzetten en naar boven schuiven.

Anders kan je misschine een babysleep proberen. Daarin kan je je baby op de zei laten slapen. Deze wordt ook wel gebruikt als een baby een voorkeur voor een bepaalde kant heeft met slapen.

Heel veel succes ermee.

groetjes  van marloes

Mijn dochter heeft de eerste maand alles bij elkaar gegild.Wij natuurlijk niet wetend wat er aan de hand was ging starten met inbakeren....
Het viel ons op dat onze dochter vel spuugde.Een aantal mensen in onze omgeving gaven aan; Leg haar maar op haar buik,dan slaapt ze...
Je wilt het misschien niet geloven,maar onze dochter sliep!!!Ze slaapt nu nog steeds op haar buik!!!

Het mag niet,dat is wat men zegt.....
Maar als mijn dochter hier door haar rust vindt.....

Mijn tip;Doe wat je echt zelf wilt....

Groetjes Irene

mijn zoontje is ook een echte buikslaper vanaf dag 1 al. hij moest met 4 wk het ziekenhuis in ivm een virus en zelfs daar zeiden de verpleegkundigen dat hij op zijn rug echt niet ging slapen en als ze hem op zijn buik draaiden was hij met een paar seconden in slaap.

hij is al vanaf dag 1 heel sterk met zijn nek en draait zelf zijn hoofd alle kanten uit. zelfs in de wandelwagen ligt hij op zijn buik anders krijst hij de hele boel bij elkaar.

het conceltatiebureau keurt het natuurlijk niet goed etc etc maar ja een huilend kind of een slapend kind mijn keuze was snel gemaakt.

ik heb inbakeren en strak toedekken ook geprobeerd maar dit werkte niet, hij gilde echt moord en brand.

wel hebben we een camera babyfoon gekocht. voor onze gemoedsrust.
succes

Terug
Bovenaan