help mijn lichaam spoort niet tips gevraagt

hoi hoi dames

ik ben 3 jaar lang on de 14 dagen ongie geweest nu is het de laatste 4 maanden netjes om de 28 a 30 dagen.
ik zit ook in de mm en mag beginnen met icsi zodra ik ongie wordt moet ik starten met de pil en je raad het al ik wordt maar niet ongie vindt het echt zwaar klote   want kan dus niet starten .

ik heb al een test gedaan maarja zoals vewacht negatief.
zou het gewoon zo zijn dat ik te graag ongie wil worden? heb al wel zware buikkrampen gehad en toen was ik zo blij maar het zette niet door ik zit nu op dag 40

heeft er iemand tips baal echt super en kan wel

bedankt alvast
liefs annieka

Hoi Annieka,

Ik had precies het zelfde bij onze eerste ivf poging.
Normaal word ik ook om de 28 a 30 dagen ongesteld nu duurde het veel langer.
Tegen mij zeiden ze dat het de spanning zou zijn. Ik vond het ook heel moeilijk om aan te geven waneer ik het echt was want ik heb meestal eerst een dag of 2 ligt bloed verlies.
Wij beginnen over ruim een week aan onze derde ivf.
Ik wil je alvast heel veel succes wensen en wie weet hoor ik nog wel wat van je!!

Groetjes Denise

hoi hoi

ook ik heb dat gehad bij onze tweede icsi. niet ongesteld 3 testen moeten doen. alleen was het bij mij toen ik die pillen al had geslikt. en het eigenlijk een gemaakte ongi moest zijn. uiteindelijk ben ik toen niet meer ongesteld geworden en mocht ik wel gaan spuiten.
anders moet je een s naar het ziekenhuis bellen als je dat nog niet gedaan hebt

groetjes danielle

hoi hoi   dames bedank voor jullie lieve berichtjes.

had het er al veel eerder neer moeten zetten want hoe stom het ook klinkt vanacht ongie geworden hahahaha.

ben echt super blij.

nu kan ik dan eindelijk beginnen en echt gaan voor een wondertje.

laten we elkaar op de hoogte houden lijkt me echt leuk ik ga ook voor het eerst voor icsi en mag de 16e beginen met spuiten en anders wat later omdat mijn ongie ook later was maar dat hoor ik in het ziekenhuis wel.

liefs annieka

Terug
Bovenaan