help,mijn lijf doet raar

hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 6 weken geleden een miskraam gehad op 7 weken. Natuurlijk heel vervelend en verdrietig geweest en soms nog wel eens.
Nu hebben mijn man en ik tot de eerste nod beschermd gevreen muv het laatste weekend voor mijn nod. Ik moest op 3 mei ongi worden. Nu weet ik dat het soms wat langer kan duren na een mk voor alles weer op de regel is. Ik ben dus nog steeds niet ongi (nu 6 weken na mk) Het vreemde is alleen dat er gisteren wel vloeistof uit mijn borsten kwam. Wie weet wat dit kan betekenen, is dit nog een gevolg van mijn mk of ben ik missien toch zwanger?
Ik weet het niet meer, jullie wel?
alvast bedankt groetjes Mireille

Hai,

Hoe weet je je NOD? Ben je al een keer ongi geweest na je MK?
Een week voor je NOD zwanger worden kan eigenlijk niet omdat er altijd 2 weken zitten tussen de eisprong cq bevruchting en je NOD. Dit is 1 van de weinige gegevens die vast staan. (kan 1 dag schelen maar geen week)
Het kan wel dat je eisprong later is geweest en je NOD ook automatisch later is. Dan kan het dus allebei nog. Zwanger of een late NOD behoren tot de mogelijkheden.
Helaas schiet je hier weinig mee op. Ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent.

gr.Inge

Terug
Bovenaan