Help, mijn man heeft Cold Feet!!!

A

Anoniem

Guest
Nu we in de 14e ronde zitten voor een 2de kindje en ik maandag eindelijk naar de gyn ga om serieus te kijken of er echt niks mis is met mij (of m'n man), krijgt mijn man Cold Feet. Zo bang ik was vóór de 1e zwangerschap, zo bang is hij nu voor de 2e. Hij weet niet meer zeker of hij wel een 2de wil; kunnen we de 1e wel aandacht genoeg blijven geven, gaan we niet meer houden van de één of de ander, kunnen we 2 kids wel geven waar ze recht op hebben, is het financieel haalbaar, ...
(Nu zitten we juist in 3 rot maanden financieel betrefd, plus ik blijf 4/5e werken zonder de extra premie van ouderschapsverlof). Ik wist wel dat hij wel eens twijfels had maar ja dat lijkt me normaal. Maar dat het zo serieus was... Heb een kut dag achter de rug... Help wat moet ik doen! Ik wil hem niet pushen, maar ik zou toch oh zo graag een 2de kindje krijgen...
Een beetje een wanhopige Esther...

Hoi Esther,

Ik zou gewoon samen eens om de tafel gaan zitten en eens goed als op een rijtje zetten
Je kan misschien voorstellen om wel het taject in te gaan maar puur om te kijken waar jullie staan en of er misscien wat mankeert. Je kan daarna altijd nog bepalen of jullie wel of niet de medische molen in willen.

Een kindje is iets waar je samen achter moet staan en misschien heeft je vriend even de tijd nodig om alles op een rijtje te zetten helemaal als jullie financiele situatie op het moment wat minder is.

Gr. Joyce

Hoi vervelend zeg..... Is hier niet beter dat jullie je allbei even laten onderzoeken of dat er evt. problemen zijn om zwanger te raken of dat t spanningen zijn? dat kan ook... En jullie hebben al een kindje toch? heeft dat toen ook zo lang geduurd dan voordat je zwanger raakte??
Ik zou er samen proberen goed over te praten.. onderzoeken van gyn. afwachten en dan pas verder zien. dan weet je meer toch?!
Sterkte ermee joh!!
Liefs mij

Terug
Bovenaan