A
Anoniem
Guest
Nu we in de 14e ronde zitten voor een 2de kindje en ik maandag eindelijk naar de gyn ga om serieus te kijken of er echt niks mis is met mij (of m'n man), krijgt mijn man Cold Feet. Zo bang ik was vóór de 1e zwangerschap, zo bang is hij nu voor de 2e. Hij weet niet meer zeker of hij wel een 2de wil; kunnen we de 1e wel aandacht genoeg blijven geven, gaan we niet meer houden van de één of de ander, kunnen we 2 kids wel geven waar ze recht op hebben, is het financieel haalbaar, ...
(Nu zitten we juist in 3 rot maanden financieel betrefd, plus ik blijf 4/5e werken zonder de extra premie van ouderschapsverlof). Ik wist wel dat hij wel eens twijfels had maar ja dat lijkt me normaal. Maar dat het zo serieus was... Heb een kut dag achter de rug... Help wat moet ik doen! Ik wil hem niet pushen, maar ik zou toch oh zo graag een 2de kindje krijgen...
Een beetje een wanhopige Esther...
(Nu zitten we juist in 3 rot maanden financieel betrefd, plus ik blijf 4/5e werken zonder de extra premie van ouderschapsverlof). Ik wist wel dat hij wel eens twijfels had maar ja dat lijkt me normaal. Maar dat het zo serieus was... Heb een kut dag achter de rug... Help wat moet ik doen! Ik wil hem niet pushen, maar ik zou toch oh zo graag een 2de kindje krijgen...
Een beetje een wanhopige Esther...