HELP......mijn riem gaat een gaatje strakker.....??

dit is echt gek hoor!!
het lijkt wel of ik steeds slanker wordt.....Mijn riem gaat echt weer op het tweede gaatje..Terwijl hij alleen nog maar op het allerlaatste gaatje kon..
Mijn buikje verdwijnt...

wordt er helemaaaal onzeker van zeg....heb ook geen klachten meer....
nou moet ik wachten tot de 22 ste...want dan ben ik 12 weken...

herkend iemand dit??

Hai Molly,

Ja,hier ook!
Ik ben alleen maar afgevallen tot nu toe en ook bijna 12 weken.
Het duurt ook nog echt even voor de buik komt jammergenoeg!
Bij mijn vorige zwangerschap duurde het tot maand 4.
s'avonds heb ik wel een buik, maar dat zijn mijn opgezette darmen want in de ochtend is hij weer zo plat als een dubbeltje!
Ik heb maandag een echo gehad en er zat echt al een klein kindje te buitelen dus.... heb vertrouwen, hij past er gewoon nog heel goed in!

liefs, Stans

Ja, dit herken ik ook! Opeens twee weken geleden kon mijn riem weer een gaatje strakker dan ervoor en zag ik ook dat mijn buikje weg was. Ik ben nog wel misselijk, maar niet zoveel als eerst. Volgens mij... is mijn lichaam langzamerhand aan het wennen aan al die hormonen, en gaan we het betere trimester in, hoera!!! Nu nog wat meer energie en dan ben ik helemaal blij :)

ben echt blij te horen dat het niet helemaal abnormaal is......Maar het blijft een hele gekke gewaarwording hoor....
Moet wel zeggen dat mijn darmen weer iets beter werken..misschien dat dat er ook nog mee te maken heeft..?..
Ik kan niet wachten tot de echo......
was ook wel vergeten hoe onzeker het is om zwanger te zijn...pfff....

Oké, ik heb weer hoop gekregen. Ik ben nu namelijk ruim 8 weken. Als ik zit  moet ik mijn gulp open doen, omdat het knelt. Ik heb wel erg last van mijn darmen, hopelijk gaat het bij mij straks ook een beetje rustiger aan van binnen...

x Pamma

Terug
Bovenaan