help!! mijn vriend is bang om naar de HA te gaan als het over 2 maand nog niet raak is,wie heeft er

A

Anoniem

Guest
hoi hoi...

we zijn nu aan ronde 11 begonnen en als het na ronde 12 niet raak is wil ik graag naar de HA!!!
maar mijn vriend vind het wel een beetje eng,hij is bang dat ie direkt z,n broek uit moet doen!!!

is iemand van jullie al naar de HA geweest ,en weet je hoe de onderzoeken te werk gaan???

help...dan kan ik mijn vriend voorbereiden!!

xxx tam80

Hoi Tam,
Weet het niet uit eigen ervaring, maar hij hoeft echt niet gelijk z'n broek uit te doen!!!
Tuurlijk wordt er naar allebei gekeken!!
Eerst een gesprek met de gynecoloog en dan gaan ze pas onderzoeken wat er allemaal voor mogelijkheden zijn!!! Dat is wat ik van een vriendin heb meegekregen!!!
Hopelijk heb je er iets aan!!!
En kun je je mannetje gerust stellen!!!

Succes verders ermee!!!

Groetjes Sandy

Hoi Tam,
De huisarts kijkt nergens naar, die stuurt jullie alleen maar door. Bij de gynaecoloog zul jij wel 'je broek uit moeten doen', want je krijgt dan een binnenwaartse echo. Het is wel hoogstwaarschijnlijk dat als ze jullie alletwee gaan onderzoeken dat je vriend z'n zwemmertjes moet inleveren, maar dat kan hij gewoon prive doen, daar is geen dokter bij.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Natascha

hoi, je kiunt ook zonder je vriend naar de huisarts, .ik ben ook zonder man gegaan die heeft het op zijn werk zooo druk , ik heb de situatie verteld en ik heb een sperma opvangpotje meegekregen. .....
gewoon thuis even hobbien en naar het lab brengen, wij krijgen volgende week de uitslag spannend dus.....
sucses ermee, daan

Terug
Bovenaan