help mijn zoon wil niet in de box

help mijn zoon van 13 maanden wil niet meer in de box wie kan mij hier mee van adviezen voorzien ik zou hem heel graag nog tot de zomer er in laten anders breekt hij me de kamer af hij doet nu niets anders dan zielig en alsof hij moet huilen we hebben dus hele morgens strijd als hij me niet ziet als ik bijv boven aan het werk ben is hij gewoon aan het spelen wie o wie kan mij tips geven wat ik moet doen
groetjes maartje
 
Nou boffen zeg dat hij toch met de box 13 maanden is geworden, mijn zoontje is 7 maanden en wil nu al niet meer in de box, alleen op de grond op een speelkleed. Hij moet van mij echter wel een keer in de box maar dan ga ik niet echt weg om boven te werken, wel even om wat te halen maar niet zo lang weg, dat durf ik eigenlijk niet zo goed en vindt dat ook ongezellig voor mijn kind maar baal er soms wel van omdat ik boven werk als hij slaapt.Dus ben ik altijd aan het huishouden bezig als hij slaapt. Hoe doe jij dat dan?
 
hoi,
leuk dat je reageerde ik ga s'morgens ongeveer half 8 mijn bed uit om beneden wat te doen stoffen enz als henrico wakker is dat is verschillend de ene keer 8 uur de andere keer 9 uur dankrijgt hij pap en gaat dan een poosje in de box als hij daar in zit ga ik even naar boven bed opmaken en douchen en als ik moet stoffen of ander werk boven moet doen ik ga dan wel iedere keer even kijken ik zet dan een cd met kinderliedjes op voor henrico ik ben dan nooit langer dan 3 kwartier tot een uur boven het komt niet iedere morgen trouwens voor dat ik boven bezig ben ik probeer mijn huishoudelijk werk s'morgens klaar te hebben zodat ik s'middag tijd voor mezelf te hebben henrico slaapt altijd van half 1 tot half vier daarna gaan we boodschappen doen of naar een van de oma's of een vriendin hoezo vind jij de box niet veilig ??? want als je het werk moet doen als hij slaapt dan kom je ook niet aan jezelf toe want als hij op de grond op een kleed ligt kan hij ook van alles uit vreten ik deed het ook wel eens met henrico toen ik eens een keertje even naar de wc was en terug kwam lag hij onder een stoel hij was al draaiende daar beland nu hij kan lopen breekt hij me echt de boel af je word er niet goed van groetjes maartje
 
Hoi Maartje. Nee ik vind de box wel veilig maar het leek me zo zielig voor mijn kindje als ik boven ben en hij beneden, dat heb je met die moeders he!!Vanochtend heb ik het echter geprobeerd, hij lag in de wipstoel voor de TV (jaja niet echt opvoedkundig)en ik heb boven de badkamer gedaan, ik heb hem niet gehoord. Heerlijk hoor, daarna heb ik hem in de wipper mee naar boven genomen en heb ik de was gedaan, hij vond het erg gezellig!! Dus dat is wel lekker hoor. Hoeveel kinderen heb jij??
Josien
 
hoi josien ik heb echt het hele weekend niet achter mijn comp gezeten vandaar deze late reaktie sorry wij hebben nu 1 kindje henrico we hadden er drie kunnen hebben maar deze zwangerschappen gingen met 13 weken mis dus helaas en we hopen dat ik weer snel zwanger mag zijn en dat hij dan een broertje of zusje mag krijgen die niet zoveel in leeftijd met hem verschilt dit was altijd mijn grote wens kinderen kort op elkaar maar we hebben het eenmaal niet voor het zeggen hoeveel kinderen heb jij dan groetjes maartje
 
Ik heb nu nog maar 1 kindje en ook wij wilden er een tweede kort achter. Maar nu twijfel ik weer omdat ik de eerste zo ontzettend klussen vond de eerste paar maanden.En ik ben nogal een pietje precies qua huishouden dus dan vind ik het moeilijk.
 
Ik neem mijn zoon van 13 maanden gewoon mee naar boven als ik de badkamer schoonmaak. Ik geef hem een badspeeltje en doe de deuren dicht van de kamers waar hij niet in mag en voila. Toch ook gezellig zo!
 
Terug
Bovenaan