Help!!!! Mijn zoontje doet zijn luier uit in bed.

Mijn zoontje van bijna 2 doet regelmatig zijn luier uit in bed. Hij heeft een hekel aan zijn luier, maar snapt nog niet goed wanneer hij naar de wc op het potje moet.
Zodra ik hem in bed heb gelegd, doet hij vrijwel direct zijn luier uit. De luier is dan nog droog. Zijn behoefte doet hij dan in zijn bed, met het gevolg dat ik minimaal 1x per dag zijn beddegoed moet wassen.
Ik heb al geprobeerd om zijn luier met tape vast te maken, maar hij is zo slim dat hij dit los krijgt.

Wie heeft er nog tips???????

Groetjes,
Wendy
 
luierbroekje met een pyamabroek er over?
daar zitten geen plakstrips aan en hij moet dan eerst alles uit doen
of inlaten slapen zonder luier en er 1 omdoen als hij slaapt...

groetjes Trees
 
Hoi Wendy,

Misschien een slaapzakje aantrekken en dan achterstevoren, zodat hij niet de rits kan opendoen?
Of een luierbroekje met een gewone luier eroverheen? Of een onderbroekje eroverheen?
Het is wel een heel inpakverhaal he? :)

Groetjes Jo
 
quote: trees reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 11:48:53'));

luierbroekje met een pyamabroek er over?
daar zitten geen plakstrips aan en hij moet dan eerst alles uit doen
of inlaten slapen zonder luier en er 1 omdoen als hij slaapt...

groetjes Trees

Beste Trees,

het maakt niet uit of hij een luier met een plakstrip of een luierbroekje aan heeft. Hij trekt alles uit ook zijn pyamatrui. Het probleem is ook dat hij zijn luier uit doet en dan gaat plassen of poepen.
 
quote: Jo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 12:26:05'));

Hoi Wendy,

Misschien een slaapzakje aantrekken en dan achterstevoren, zodat hij niet de rits kan opendoen?
Of een luierbroekje met een gewone luier eroverheen? Of een onderbroekje eroverheen?
Het is wel een heel inpakverhaal he? :)

Groetjes Jo



Beste Jo,

Iets over zijn luier aantrekken heeft geen effect. Hij trekt namelijk al zijn kleren uit. Een slaapzakje zou eventueel een oplossing kunnen zijn, alleen hij transpireert behoorlijk.

Groetjes,
Wendy
 
hoihoi,
mijn zoontje doet precies hetzelfde en is nu 2 jaar. Wij hebben korte broekjes voor hem, met daarin een koord. zodat we een knoop in zijn broekje doen welke hij dan niet meer kan uittrekken..... het helpt echt bij ons. Misschien bij jullie ook.
 
quote: ybuddie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 13:44:57'));

hoihoi,
mijn zoontje doet precies hetzelfde en is nu 2 jaar. Wij hebben korte broekjes voor hem, met daarin een koord. zodat we een knoop in zijn broekje doen welke hij dan niet meer kan uittrekken..... het helpt echt bij ons. Misschien bij jullie ook.



Hoi,
Bedankt voor de tip. We hadden zelf ook al zitten denken aan zo'n oplossing. Nu we weten dat dit bij jullie werkt, gaan we het zeker ook proberen.

Groetjes,
Wendy
 
Terug
Bovenaan