Mijn zoontje is bijna 1 jaar. We kennen hem als een makkelijke eter. De laatste maand is het echter drama. Daan eet heerlijk zijn dagelijkse twee boterhammen drinkt zo'n 300 ml melkproducten en daarnaast water of diksap. Fruit eet hij ook erg graag. Alleen de warme hap eet hij niet. Hij weigert gevoerd te worden. Dit dringen we hem ook niet op. Wil ook niet zelf met een lepel. Alles in hapklare stukjes, die hij makkelijk kan kauwen, eet hij ook niet op. Hij speelt er even mee en gaat dan huilen. Er zijn dagen bij (paar keer per maand) dat hij ongeveer een kwart van een potje op had. We hebben het 's middags tijdens de lunch geprobeerd, in de namiddag en tijdens het avond eten. Wel telkens een keer per dag.
Voor het slapen gaan krijgt Daan de fles.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Hij groeit al niet zo hard de lengte in (zijn gewicht is prima). Verder is het een levenslustig en vrolijk mannetje.
Wie heeft er tips?
liefs van een mama van Daan
Voor het slapen gaan krijgt Daan de fles.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Hij groeit al niet zo hard de lengte in (zijn gewicht is prima). Verder is het een levenslustig en vrolijk mannetje.
Wie heeft er tips?
liefs van een mama van Daan