Help misschien alweer zwanger! Iemand tips of ervaring hiermee?

Hey allemaal,

Ik zit ergens mee...misschien heeft iemand tips of dit zelf al eens meegemaakt..

Ik ben 1 januari bevallen van een prachtige zoon! Wij zijn onwijs gelukkig samen als gezinnetje en alles gaat super goed! Nu heb Ik op 2 febr (4 weken + 4 dagen) voor de eerste keer weer sex gehad met mijn man..nou ja sex, kwestie van 2 min, we hadden geen condooms in huis dus hebben we het erbij gelaten omdat het dus niet veilig zou zijn. 8 februari ben ik begonnen aan de pil. 's avonds verloor ik licht roze afscheiding, cm of 4 lang. 1 keer, ook niet erna of ervoor nog een beetje. Ik had al bijna een week niks meer verloren van mijn hechting dus dat zou het niet kunnen zijn. Zou dit oprecht een innesteling bloeding kunnen zijn? Heb 15 febr een test gedaan maar die was negatief..misschien tevroeg getest? Zou ik echt alweer zwanger kunnen zijn? Wij willen heel graag een tweede kindje maar niet nu al... Het zal alsnog welkom zijn, maar pfff wat wordt dat pittig!

Groetjes

Ja, dat zou kunnen. Maar daarvoor moet er natuurlijk wel zaad of voorvocht zijn geweest...

Ik heb een dochter van 4,5 maand en ben 11 weken zwanger. Ook wij hebben maar een keer onbeschermde seks gehad.
Ik zou als ik jou was morgenvroeg gewoon nog een keer testen.

Oh is dat bij jou ook zo gegaan? Heftig tot dat al na een keertje even zou kunnen. Ja er was voorvocht aanwezig.. ik zal morgenvroeg nog een keertje testen. Hoe gaat het jou af? Voel je je oke? Spannend he ook snel gegaan bij jullie!

Zolang je negatief test en niet ongesteld bent weet je natuurlijk niks zeker. Het is ook vrij normaal dat je na een bevalling niet direct een regelmatige cyclus hebt.
Ik heb voor de positieve test 6 testen gedaan verdeeld over 1,5 week...
Ik voel mij best goed. Beetje moe maar verder heb ik weinig klachten gelukkig. Heb je kwaaltjes of symptomen?

Ja het kán, maar de kans dat je van voorvocht zwanger raakt is best klein.

Het kan zeker wel bloed/vocht van de hechting geweest zijn wat je verloren bent. Ik heb 2 bevallingen gehad en beide keren duurde het zo'n 5 a 6 maanden voordat ik weer enigszins regelmatig ongesteld was en soms verloor ik ook zomaar bloed tussendoor terwijl ik nog niet ongesteld was. Je lichaam is de eerste maanden Na de bevalling gewoon nog behoorlijk in de knoop.

Idd, testen en afwachten. Meer kun je niet doen. Ik hoop voor je dat een nieuwe zwangerschap nog even op zich laat wachten, 2 kids in 1 jaar is behoorlijk zwaar. Dat besef je binnenkort wel als je kindje wat ouder is ;)

Tsja, het is natuurlijk niet onmogelijk, maar zo kort na je bevalling kan je lijf ook nog allerlei andere gekke dingen door het zoeken naar een nieuwe hormonale balans. Misschien was het een ovulatiebloeding op 8 februari? Ik had na mijn miskraam ook ineens wat roze toen mijn ovulatietest positief was en ik ineens veel slijm verloor. Daarvoor nooit een ovulatiebloeding gehad voor zover ik me kan herinneren. 
Gewoon even afwachten en misschien over een week ofzo (of vaker als je wil) nog eens testen. 

Ja opzich kan het ook wel een ovulatiebloeding zijn geweest, maar is dat zo licht roze? Ook wel toevallig dat ik dan 6 dagen na de sex dat heb gehad...Ik had al meer als een week geen afscheiding meer van mijn hechting anders had ik nooit op het punt gestaan om sex met mijn man te hebben. Ik heb niet echt symptomen, ben ontzettend moe, maar ons zoontje heeft nog 2 weken op de medium care gelegen, hij was 4 weekjes te vroeg. En heb ook geen kraamzorg of iets gehad en niet te vergeten dat we nu een babytje van bijna 7 weken in huis hebben, maar hij is gelukkig ontzettend lief tot nu toe haha. dus al met al is het ook wel normaal dat ik nog zo moe ben.

Terug
Bovenaan