Help misselijk Tip aub..

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik heb het nu sinds 2 dagen dat ik s'avonds erg misselijk ben het begint na het avondeten al tot ik in bed lig te draaien de hele nacht

weet iemand dit probleem voor me op te lossen.

Manal 34wk en 4dg

Hoi Manal,

Ik weet niet of het nu ook zal helpen maar ze adviseren gember voor de ochtendmisselijkheid in de eerste trimester. Misschien werkt dat nu ook voor jou? Gewoon een stuk gember in heet water laten trekken (als thee) en dan rustig opdrinken.
Als het echt blijft aanhouden kun je je huisarts even raadplegen, volgens mij hebben ze een middeltje tegen misselijkheid die je ook tijdens de zwangerschap in mag nemen...
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je je snel weer beter voelt.
Gr.
KC

Toen ik zwanger was heb ik dit ook gehad. Ik heb toen besloten om smiddags warm te eten en savonds een broodmaaltijd te nemen.

Dit omdat dat minder zwaar valt en savonds verteer je langzamer. Het is niet echt gezellig dat je neit met je vriend/man eet, maar als het helpt. Ik zou het zeker proberen, bij mij hielp dit ook.

Overigens was ik er met de 38 weken zwangerschap weer vanaf, dus kon toen gewoon weer savonds warm eten!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi Manal,

Ik had een een paar weken geleden ook, dat misselijke gevoel 'savonds. Ik ben kleinere maaltijden gaan eten, maar verspreid over de dag/avond (en zelfs soms 'snachts!), dat hielp! Ben inmiddels 37 wk en heb er geen last meer van.

Sterkte en succes...
X
Roosmarijn

Terug
Bovenaan