Help! Misselijkheid zwangerschap week 9

<p>Morgen ben ik 9 weken zwanger, hier ben ik natuurlijk super blij mee ? Waar ik minder blij mee ben is de misselijkheid die 24/7 aanhoudt. Ik lig de hele dag in bed en kan niet meer werken. Voel me super lamlendig, mn maag doet pijn en ik moet meestal 1 of 2 keer per dag overgeven (of kokhalzen). Ik slik Emesafene, dit helpt wel iets. Hebben jullie enig idee hoe lang dit nog aan zal houden? Het is begonnen bij 6,5e week. Tijdens week 8 leek het erger te zijn dan nu. Hoe zijn jullie ervaringen?</p>

Wat vervelend dat je zo ziek bent! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Maar er valt niet echt iets te zeggen over hoe lang het gaat duren, dat verschilt per persoon. Sommige mama’s hebben de pech dat ze de hele zwangerschap misselijk blijven. Bij mij startte de misselijkheid rond 6 weken en verdween weer bij ongeveer 15 weken.

Wat super vervelend! 
Bij mijn eerste zwangerschap hield de misselijkheid en overgeven aan tot de 16e week. Bij mn 2e zwangerschap tot de 20e week. 
Dus het is iedere keer verschillend en zo ook verschilt het per vrouw.
Veel sterkte en geniet van de goede dagen (dst waren voor nij de lichtpuntjes in mn zwangerschap) 

Wat vervelend dat je zo ziek bent, ik wil je niet ontmoedigen alleen ik ben 4 weken echt beroerd geweest, gewoon geen energie, overgeven, moe. Zelfs de wasmachine leeghalen kostte heel veel energie en toen was het ook nog eens 35 graden buiten.
Ik at toen kleine beetje over de gehele dag zodat je maag gevuld blijft en gember tabletten.
En van de ene op andere dag waren de klachten ook weg. Ik ben nu 31 weken zwanger dus hrt komt echt wel goed ook al dacht ik dat toen niet.

Sterkte

Hey! Vervelend zeg, ik heb er gelukkig niet heel veel last van gehad, maar ik zorgde ervoor dat ik altijd wat kleins at. Daarnaast altijd ginger ale in huis. Gember pillen schijnen ook heel goed te helpen!

Ik kreeg de tip om wel te blijven eten voor je eigen voedingsstoffen binnen te krijgenIk at simpelweg breekcrackertjes en gewoon simpel ranja op een dag.
Het is inderdaad rot, maar ook gember thee kan wel eens helpen of kamille thee om je buik en lichaam rustiger te houden.
Het is zeker rot deze symptoom maar net als de andere meiden zeggen gek genoeg moet je er doorheen, kan het ook zo op een dag afgelopen zijn.
Bij mij stopte het wel rond de 10e week. Ik ben nu 20+3 weken zwanger.

Gefeliciteerd met jou kleine spruitje! ☺️

Ah wat een ellende hè die misselijkheid! Hier begon het met 5.6 en was het ineens over met 12.1 dat zegt alleen verder helemaal niks want bij iedereen is het anders... 
Ik werd al misselijk bij het denken aan eten dus zorgde mijn vriend er voor dat er gesneden rauwkost en fruit in de koelkast lag, dan kon ik meteen iets eten zonder eerst te bedenken wat. En, eten voor je honger krijgt.. bij mij was dat dus echt om het uur iets kleins eten, zodra ik honger kreeg was het veeeeel erger. 
Sterkte in ieder geval! Die eerste weken kunnen behoorlijk pittig zijn! 

Terug
Bovenaan