Help! Moeder voor moeders test was super licht!

<p>Hoi hoi! </p><p>Ik ben nu 7.5 week zwanger, en vanmiddag kwam moeder voor moeders langs. Nu was haar test echt heel licht positief, ik raakte gelijk in de stress natuurlijk, en heb nadat ze weg was een kruidvat test en een cleurblue test gedaan. Kruidvat was donkerder, en clear blue gaf 3+ aan. </p><p>Morgen avond mag ik bij de verloskundige terecht voor een echo. Hoop zo dat alles goed is! </p><p>Een bezorgde hopelijk aanstaande mama.</p>

Haha toevallig. Ik had precies hetzelfde! Heb nadat ze weg was ook nog weer een test gedaan ? Inmiddels dochter van 10 weken! Succes bij je echo morgen!

Toevallig de afgelopen dagen ook een ander topic gezien over MvM: de tests die zij gebruiken hebben meer HCG nodig, en vallen daarom meestal wat lichter uit dan "gewone" tests. Maak je dus geen zorgen, niks aan de hand!

Ik hoorde van de vrouw van Moeders voor moeders dat zij testen hebben die niet licht zijn. Oftewel je moet voor een knaller echt veel HCG in je urine hebben.
Dus dat zou het ook kunnen zijn :)

Maak je niet te druk de testen van hun zijn echt niet zo goed bij mij moesten ze er zelfs 2 doen, was er ook door van slag maar hebben een heerlijke gezonde zoon van 1,5 rondlopen 

Terug
Bovenaan