Help, naam voor onze 3e!!

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Help me!!!</p><p>Mijn man en ik worden het gewoon niet eens over een naam en het komt nu elke dag steeds dichterbij... </p><p>Mijn top 3 is:</p><p>1 Enzo 2 Lucas 3 mace (mees)</p><p>Ik vind deze 3 geweldig en welke van de 3 maakt me echt niet uit.</p><p>Maar mijn man vind deze alle3 helemaaaaaal niks, en de namen die hij aandraagd kan ik helemaal niks mee.</p><p>Ik wil namelijk dat het klopt/past bij broer Milan en zus Lana.</p><p>Iemand tips? Hoe nu verder ik kan geen site met namen meer zien, ik voel nergens meer wat bij kwa namen?</p><p> </p><p>Groetjes een mama met straks een naamloze zoon... </p>

Ik denk toch dat er niks anders op zit dan gewoon door te zoeken? ?
Anders heb je straks een man die ontevreden is over de naam van jullie kindje. 
Er komt vanzelf iets voorbij! 

Ik denk toch dat er niks anders op zit dan gewoon door te zoeken? ?
Anders heb je straks een man die ontevreden is over de naam van jullie kindje. 
Er komt vanzelf iets voorbij! 

Er bestaat een app 'kinder' dat net zo werkt als Tinder maar dan voor kindernamen. Jij en je man maken beide een account en dan kunnen jullie allebei aangeven wat jullie een mooie naam vinden en wie weet zit er een match tussen. Succes met het kiezen van een leuke naam :)

Ik ben wel benieuwd naar de voorkeuren.van je man;)
Hebben je kindjes ook een 2e naam? Anders zit je met Mace en Lucas dat ze dezelfde voorletter hebben. 
Wat vind je van  Jesse? 

Wij hebben de  zwitsal babynamen app gebruikt. Werkt als tinder. Binnen een week hadden we een naam wat we allebei leuk vinden. 

Ik heb gewoon op pinsterest gekeken naar geboorte kaartjes. Daar kwamen wij uit op een meisjesnaam. Jongensnaam wisten we al vroeg. En wij weten het geslacht niet dus was handig. 
En heel vaak de  namen blijven herhalen ook met je andere kids namen erbij dan weet je of hij geschikt is en past bij de andere?

Terug
Bovenaan