Help namen stress

Hoi allemaal,

Mijn man en ik hebben een leuke naam voor onze aankomende zoon bedacht. Nu willen wij graag onze vaders als 2e naam doen. Wel zitten wij nu met de voorletters dit zou dan : b.j. Worden
Nu zegt mijn vriend dat dit voor blow job staat….

Vinden jullie dat dit wel kan of ?
Evt zouden we er ook nog B.J.H van kunnen maken…
Graag jullie mening want wij komen er niet meer uit:(

Mijn man riep net ook direct blow job. Je vriend is niet de enige. Schijnbaar worden dat soort dingen een groot probleem op de middelbare school, wanneer de initialen op de presentielijst gezet worden.
(Gebeurt niet op iedere school.)

Yep, een BJ'tje noemen mijn man en ik dat ook ? Dus ja, dat kan later op school of werk best een lachertje worden, zeker in een internationaal bedrijf.
Ik zou als ik jullie was dus een andere variant op de tweede naam bedenken. Of de namen eventueel omdraaien en dan de tweede naam als roepnaam.

Ik ken het ook als Blowjob. Of t een reden moet zijn om het niet te doen.. geen idee. Mijn zoontje heeft ook voorletter die voor vanalles bekends kunnen staan.

Ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen, zeker omdat meerdere mensen hier de afkorting kennen. 
Misschien een afkorting van de tweede naam een optie zodat je een andere letter krijgt? 

Terug
Bovenaan