Help! Negatieve test geen menstruatie

<p style="text-align: left;">Hallo,  Ik heb altijd een erg stabiele cyclus, eigenlijk nooit een dag te laat (en voel mijn menstruatie altijd aankomen).  Nu ben ik 1 dag na NOD en heb ik een negatieve test, had er voor de zekerheid 2 gedaan deze ochtend.</p><p style="text-align: left;"> Ik heb al zeker 4 dagen menstruatie achtige krampen die af en toe doortrekken naar mijn liezen maar niet zo erg als een echte menstruatie, daarbij heb ik 1 week gevoelige borsten.</p><p style="text-align: left;">Verder heb ik nergens last van, ben nog nooit zo fit en mentaal actief geweest. Wel redelijk emotioneel maar goed daar heb ik wel eens vaker last van haha.</p><p style="text-align: left;">Kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben en later positief test? Zijn er vaker vrouwen die later positief testen en eerst negatief?   </p><p style="text-align: left;">Liefs,   </p>

Er zijn zeker mensen die later positief testen. Maar je cyclus kan ook ineens een keer langer zijn. Over 2 dagen nog eens testen.

Gebruiker: ik duim mee.
Zit in dezelfde situatie. Ik schreef het al bij het NOD forum.
Afgelopen 7maand had ik steeds een cyclus van 26ba 30 d.  Eenmalig 2de maand na stoppen pil 34d. Deze maand dacht ik op basis van vruchtbaar slijm dat ik op 24november, cyclusdag 26 ongesteld zou worden.
Vandaag is cyclusdag 31 en niets te zien. Heb ook negatief getest deze ochtend. 
Heb amper klachten. Wel vermoeid, gevoelige teoels als ik ze aanraak en soms lichte krampen vanuit rug. Meeste dingen heb ik ook als ik men menstruatie krijg maar wel heftiger. Die vermoeidheid heb ik enkel dav ervoor en nu is het al een week.
Ik durf niet hopen, zeker na die negatieve test..maar toch..
Hopelijk voor zowel jou als mij en alle anderen in dezelfde  situatie  snel goed nieuws

Terug
Bovenaan