HELP!! Nesteldrang!!

aaarrrgg de nesteldrang begint te komen, wil graag alles klaarmaken voor de baby
het probleem alleen is, we gaan in week36 verhuizen. dus in het huis waar ik nu woon is geen babykamertje, geen kast met kleertjes die ik 100x opnieuw sorteer en weer opvouw. alleen maar verhuisdozen met babyspulletjes.

op zich een fijn idee om te verhuizen hoor, we wonen nu aan een drukke weg, nergens speeltuintjes oid. dus zitten altijd met onze dochter binnen.
en straks in een doodlopende straat vol met kinderen, grote tuin, speeltuintje op 10 meter afstand, kinderboerderij op 100meter afstand. dus een ideale buurt om als kind op te groeien.

maar nu steeds wel de stress, straks beval ik veel te vroeg, en vragen we niet teveel van onze dochter, in 1 maand verhuizen en een baby erbij.

pfff nu maar het baby speelgoed in dozen stoppen ipv op een kamertje uitstallen.

zo even mijn frustratie eruit!
 
succes met verhuizen..... lijkt me wel stressig idd hoop voor je dat alles op tijd klaar is...
kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt laat die kleine maar een week langer zitten

Liefs
 
Terug
Bovenaan