OOOOOH GATVERRRRRRRRRR
Mijn katten deden net raar bij het raam.
Dus mijn man gaat kijken en schreeuwt ineens "kakkerlak".
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Wij hebben alles nagekeken, maar vinden niks meer.
Ik heb hem door de wc heen gespoeld als reactie.
En ik heb net op internet lopen zoeken naar foto's maar die geven ook niet echt het beeld op wat ik heb (als je me nog begrijp) en er staat niet de info in die ik wil.
OP internet stond dat ze 1 a 1,5 cm worden, maar deze was zeker groter, hij was ongeveer 2 a 3 cm groot.... niet plat maar dik en hij sprong.
Wie kan mij helpen ik heb dit nog nooit meegemaakt.....
En als ze moeten komen spuiten hoe gaat dat dan?????
HELPPPPPP. Ik ben nu echt bang... Ik huil er zelfs bij en mijn hart gaat tekeer... hoe lang duurt het dat ze komen... is dit schadelijk voor ons???
Als ik niks meer ziet lopen dan was het toch alleen die ene???
Vorig jaar hebben ze bij ons huizen gesloopt en toen hadden we ook al last van muizen, maar die heb ik niet meer gezien sinds vorig jaar ..... KUT ROTTERDAM
En mijn man ligt nu gewoon lekker te slapen Kl.jo
Groetjes Sandra
31 weken en 1 dag
Mijn katten deden net raar bij het raam.
Dus mijn man gaat kijken en schreeuwt ineens "kakkerlak".
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Wij hebben alles nagekeken, maar vinden niks meer.
Ik heb hem door de wc heen gespoeld als reactie.
En ik heb net op internet lopen zoeken naar foto's maar die geven ook niet echt het beeld op wat ik heb (als je me nog begrijp) en er staat niet de info in die ik wil.
OP internet stond dat ze 1 a 1,5 cm worden, maar deze was zeker groter, hij was ongeveer 2 a 3 cm groot.... niet plat maar dik en hij sprong.
Wie kan mij helpen ik heb dit nog nooit meegemaakt.....
En als ze moeten komen spuiten hoe gaat dat dan?????
HELPPPPPP. Ik ben nu echt bang... Ik huil er zelfs bij en mijn hart gaat tekeer... hoe lang duurt het dat ze komen... is dit schadelijk voor ons???
Als ik niks meer ziet lopen dan was het toch alleen die ene???
Vorig jaar hebben ze bij ons huizen gesloopt en toen hadden we ook al last van muizen, maar die heb ik niet meer gezien sinds vorig jaar ..... KUT ROTTERDAM
En mijn man ligt nu gewoon lekker te slapen Kl.jo
Groetjes Sandra
31 weken en 1 dag