HELP !!!! net een kakkerlak gevonden!!!

OOOOOH GATVERRRRRRRRRR

Mijn katten deden net raar bij het raam.
Dus mijn man gaat kijken en schreeuwt ineens "kakkerlak".
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Wij hebben alles nagekeken, maar vinden niks meer.
Ik heb hem door de wc heen gespoeld als reactie.
En ik heb net op internet lopen zoeken naar foto's maar die geven ook niet echt het beeld op wat ik heb (als je me nog begrijp) en er staat niet de info in die ik wil.
OP internet stond dat ze 1 a 1,5 cm worden, maar deze was zeker groter, hij was ongeveer 2 a 3 cm groot.... niet plat maar dik en hij sprong.

Wie kan mij helpen ik heb dit nog nooit meegemaakt.....
En als ze moeten komen spuiten hoe gaat dat dan?????

HELPPPPPP. Ik ben nu echt bang... Ik huil er zelfs bij en mijn hart gaat tekeer... hoe lang duurt het dat ze komen... is dit schadelijk voor ons???
Als ik niks meer ziet lopen dan was het toch alleen die ene???

Vorig jaar hebben ze bij ons huizen gesloopt en toen hadden we ook al  last van muizen, maar die heb ik niet meer gezien sinds vorig jaar ..... KUT ROTTERDAM

En mijn man ligt nu gewoon lekker te slapen Kl.jo

Groetjes Sandra
31 weken en 1 dag

Hoi Sandra,

weet je zeker dat het een kakkerlak was, je had het eigenlijk niet weg moeten spoelen, beter contact op kunnen nemen met de gemeente of de huurcoperatie.
Het kan ook een meikever zijn deze worden wel 2 tot 5 cm.

groetjes monique

Ps maar als je in een schoon huis woont bestaat er bijna geen kans dat jij die in huis hebt misschien van de buren?

Hoi Sandra,
Sorry, je huis zal moeten worden afgebroken en jij en je man moeten lichamelijk worden ontsmet.
Grapje. Maak je geen zorgen, het is maar een kakkerlak! Wij hebben er wel vaker 1 hier in Amsterdam in ons 18e eeuwse pandje boven een Chinees, dat kan gebeuren! We houden ons huis heel erg schoon dus daar ligt het echt niet aan. Oh en trouwens kakkerlakken zijn inderdaad ong 3 cm lang. Als je het echt heel vervelend vindt hoef je niet meteen iemand te bellen om gif te komen spuiten; ga gewoon naar de GG&GD, ze hebben daar lokdoosjes die veilig zijn voor jullie. Door de wc spoelen is ok, ondanks dat het geen garantie is dat ze niet terugkomen, is het beter dan doodtrappen! Als je namelijk een kakkerlak dood trapt laat die alle eitjes los en zo kan je dus een plaag veroorzaken.
Rustig aan doen hoor, tranen om een kakkerlak zijn toch niet nodig?
Liefs Stephanie

Terug
Bovenaan