Help .. Niet ongesteld, aan de pil

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoii</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">niet helemaal het juist forum maar wist niet waar ik het anders moest zetten...<br style="box-sizing: border-box;" />Ik ben aan de pil en ben 1,5 week geleden gestopt met de pil, nu ben ik nogsteeds niet ongesteld geworden. Ik ben tijdens mijn pil gebruik ziek geweest ( diarree en overgegeven ) en het zou hierdoor wel mogelijk zijn dat ik zwanger ben .. ook heb ik gemeenschap gehad de dag voor ik ben gestopt, ik weet alleen niet of je hierdoor zwanger kan raken. Ik heb vorige 3 keer een test gedaan en alle 3 waren ze negatief. Desondanks voel ik mij al een aantal dagen niet lekker, ik ben vaak misselijk, heb last van mijn onderbuik ( voelt erg erg hard en opgezwollen aan) ook voelt mijn baarmoeder anders en heb gevoelige tepels. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Ik ben bij de huisartsassistent geweest en die zegt dat wanneer de test negatief is ik niet zwanger kan zijn dus dat het waarschijnlijk gewoon komt doordat ik niet ongesteld ben geworden. Zij zegt verder niks voor mij te kunnen doen wil ook geen bloedtest doen..<br style="box-sizing: border-box;" />Ik maak me wel een beetje zorgen ,omdat ik over 2 weken op vakantie ga en dus niet ga drinken als ik wel zwanger blijk te zijn! Ik ben van plan om Zaterdag ( 9 juni ) opnieuw een test te gaan doen..<br style="box-sizing: border-box;" />zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en wat hebben jullie toen gedaan? En bleek uiteindelijk dat je inderdaad niet zwanger was of toch wel?</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">In ieder geval bedankt! (Over) bezorgde dame?</p><p> </p>
 
Zodra je stopt met de pil moet je lichaam wennen en dat kan betekenen dat het lang duurt voordat je ongesteld wordt..
Uiteraard kan ik vanaf hier een zwangerschap niet uitsluiten, test over een week nog eens zou ik zeggen en eventueel een dag voordat je op vakantie gaat nog eens.. mocht daar niks uitkomen dan zou ik erop proosten op vakantie (of juist niet, kan niet uit je verhaal opmaken of je graag zwanger wilt worden).
 
Ik voelde me echt zwanger toen ik net gestopt was met de pil. Ik was er van overtuigd! Misselijk, hoofdpijn, krampjes, moe, zere borsten. Een week later bleek toch echt dat het stoppen met depil mijn lichaam voor de gek hoeld. Hartstikke ongesteld! 
Je moet toch proberen geduld te hebben!.. En als je t heel zeker wil weten kun je de dag voor vertrek testen en evt testen meenemen. 
 
Jaa dat voor de gek houden heb ik dus ook al gedacht .. misschien dat ik me er ook wel te druk om maak.. vond het gewoon zo gek, ben altijd na 2 dagen na het stoppen met de pil netjes ongesteld ( al 7 jaar lang om de maand ) en nu opeens niet! Het is nog niet helemaal de bedoeling om zwanger te raken ivm mijn ( bijna afgeronde ) studie.. maar als het wel zo is is het natuurlijk welkom! ? bedankt voor jullie reactie .. ik wacht even af tot zaterdag met testen, we gaan het zien! Zo niet zal ik inderdaad proosten op de vakantie ??
 
Terug
Bovenaan