HELP, Niet Ongi, niet ZWANGER!

A

Anoniem

Guest
Hoe is het met de 3 okt NOD dames?
Mijn man en ik hadden besloten vanmorgen onze 1e test te doen. Morgen gaan we de hele dag weg, dus dan komt het er niet van, maar morgen ben ik dus een week overtijd. Ik werd om 7 uur wakker vanmorgen, en moest toen erg plassen. Heb de test gedaan, en kreeg maar 1 streepje. Terwijl ik er bijna zeker van ben, dat ik zwanger ben. Nu kan ik mezelf wel van alles wijs maken, maar wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb een test van etos gebruikt (huismerk), maar ik denk dat ik dan toch nog maar eens een van CB ga kopen, daar heb ik een aantal mensen erg positief over gehoord. Of heeft het geen zin om nog eens te testen? Wat denken jullie!! Groetjes Vera (Soraja)  voor de rest. Succes meiden, en hou ons op de hoogte, hoop dat jullie inmiddels meer duidelijkheid hebben!

hai soraja...
ik heb het ook hoor. je hebt waarschijnlijk toch nog te vroeg getest.

ik heb vrijdag een test gedaan die was ook negatief. ik heb de gyn gebelt en die zei dat ik het volgende week vrijdag nogmaals moet testen. omdat het gewoon kan zijn dat het hormoon niet in je urine zit in een grote hoeveelheid.

ik heb de volgende klachten:
* misselijk na het avondeten totdat ik naar bed ga
* raar gevoel in buik, blaas
* warm/koud/warm ed
* periodes van veel plassen
* enorme hoeveelheid witte afscheiding ( sorry)
en jij?

Hoi Inimini,

Wat ben ik blij dat er al iemand heeft gereageerd. Ik vond het al knap van mezelf dat ik nog niet eerder had getest, omdat ik bang was voor een teleurstelling. Nu wacht ik een week en is er nog geen zekerheid. Dus nog een week wachten is het advies!!
Jij had geloof ik ook in het zelfde weekend je NOD he?
Mijn moeder wist dat ik ongi moest worden en ze vroeg me gister, en hoe is het daarmee, ik zei goed. Oh, dus je bent het geworden? Nee, huh! (hihi) wisten dat we bezig waren, maar ik heb al gezegd dat ik dat op een andere manier had willen zeggen, en natuurlijk ook nog niet zeker weet of het zo is. Maar ze zegt, dat als je dat gevoel hebt, dan is dat ook zo. Vandaar dat die test zo tegenvalt. Maar goed.

Mijn klachten zijn:
Misselijk (kan ieder moment van de dag zijn)
Kan moeilijk in slaap komen, draai niet vinden in bed,
mijn buik ligt in de weg (!) Heb een darminfectie gehad, en heb daardoor een opgeblazen gevoel gekregen, en de kleren passen me ook niet meer.
Rommelend gevoel in mijn buik
Steken in kruis af en toe
Ik ben heel rustig, eronder, maar nu de test negatief is, vind ik het toch wel erg spannend, en kan ik niet wachten eigenlijk, weet niet wat ik er mee moet.
Ik heb ook last van mijn tanden, bepaald gevoel.
Stemmingswisselingen
Ik heb het normaal altijd koud, nu niet.
Ruik beter
Maar ik weet dat het allemaal vaag klinkt, daarom verheug ik me ook nog niet te zeer.
Ik weet niet waarom, maar ik het het idee, dat het wel goed zit, maar toch, na die test, wordt je er echt onzeker van. Succes ermee, hopen op het beste. Groetjes Vera (soraja), afwachten dan maar......................................

Ha meiden,

Wat een gedoe he!!
Ik had 5  oktober mijn NOD en zoals ik al eerder schreef had  ik helemaal nergens last van. Het kan ook bijna niet dat ik zwanger ben, in ieder geval maar een heel kleine kans maar ja, ik was toch gaan twijfelen. Allereerst door een hele kleine bloeding die op een innesteling zou kunnen wijzen, vervolgens omdat ik helemaal geen last heb van gevoelige borsten terwijl dat altijd al een week voor mijn NOD begint, heel af en toe werd ik de laatste dagen misselijk, maar verder had ik helemaal nergens last van.   En al helemaal niet van die duivels.
Soraja, we hebben zo ongeveer om dezelfde tijd lopen testen vanmorgen. Ik werd even na 7 uur wakker en heb toen maar gelijk getest. Met een eigen merk van de apotheek.
Hartstikke negatief..... dat lag dan misschien wel in de verwachting maar dan blijf ik nu dus wel zitten met een ontbrekende ongesteldheid terwijl ik over het algemeen heel netjes op tijd ben....
Tja, misschien heb ik dan ook te vroeg getest, tenslotte is het maar 3 dagen na mijn NOD. Maar ik begin nu toch aardig aan mijn gezondheid te twijfelen. Heb dan ook meteen nadat ik weer naar bed gegaan ben gedroomd dat ik van de dokter een uitslag kreeg. "Je bent niet in orde" en ik moest Johannesolie gaan gebruiken..... Nou vraag ik je. Ik droomde nog dat  ik zei: "Dat is dus het nadeel van testen in het weekend omdat je de dokter dan niet kan vragen wat hij met zo'n uitslag bedoelt en wat in vredesnaam Johannesolie is ."
Wat kan een mens vreemd dromen... ik in ieder geval wel.

Ik heb nu de neiging om het allemaal maar even naast me neer te leggen. Dan maar niet zwanger, dan maar geen kind. Ik weet wel dat dat een overtrokken reactie is, zeker omdat we deze maand ook vrijwel niet geklust hadden en het dus helemaal niet gek is dat ik nu niet zwanger ben. Maar waarom moet ik dan net nú overtijd zijn??

Al was ik nou maar flink misselijk, had ik veel witte vloed en meer van die klachten die jullie hebben.... dan kon ik nog een beetje hoop hebben maar eerlijk gezegd maak ik me er nu alleen maar zorgen om dat ik niet ongesteld word en zelfs niet voel dat het er aan komt. En wat was dan die kleine bloeding......

Nou ja ..... rustig afwachten dan maar. En dan maandag maar eens de dokter bellen. Gaan we daar samen maar eens naar toe.
We proberen het nog maar ruim een half jaar maar tenslotte ben ik al 36 dus dan mag het.

Ik hoop dat jullie gevoel klopt en dat jullie over een paar dagen alsnog positief testen!!

Groetjes, Maisie

Terug
Bovenaan