Mijn zoon van 3,5 jaar is nog steeds niet zindelijk. Hij doet het gewoon echt niet. Ik krijg van iedereen opmerkingen dat hij nog steeds in zijn luier poept en plast. Maar ik krijg hem hier niet vanaf. Al verschillende malen geprobeert maar steeds dikke ellende. Nu heb ik een beloningssysteem op advied van het cb voor hem. Als hij op de gang gaat poepen en plassen ( wel in zijn luier) krijgt hij een sticker. Zo doet hij het niet meer in de huiskamer of tijdens het spelen. Maar dat werkt ook niet.
Net ook zit hij langs me te poepen op de bank. Ik vraag wat doe je? Hij: gewoon plassen. Zeg ik dat hij op gang moet poepen voor een sticker. Maar hij blijft volhouden dat hij niets doet.
Ik weet me hier geen raad meer mee. Over een aantal maanden moet hij naar school en dan?
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik hem zindelijk kan krijgen?
Groetjes een radeloze moeder
Net ook zit hij langs me te poepen op de bank. Ik vraag wat doe je? Hij: gewoon plassen. Zeg ik dat hij op gang moet poepen voor een sticker. Maar hij blijft volhouden dat hij niets doet.
Ik weet me hier geen raad meer mee. Over een aantal maanden moet hij naar school en dan?
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik hem zindelijk kan krijgen?
Groetjes een radeloze moeder