HELP !!!! Nieuw Jongens naam

de titel zegt het al wij zijn op zoek naar een nieuwe jongens naam
we vonden het al een ramp om een jongens naam te zoeken maar daar waren we uit eindelijk toch uitgekomen maar net krijg ik te horen dat een stel hier van het dorp een jongentje hebben gekregen met de zelfde naam
tja en nu wil ik dus niet als wij een jongentje krijgen hem dezefde naam geven
dus alle ideen zijn welkom want ik ben vandaag 34 weken zwanger en de tijd dringt

Wat vervelend is dat nou, maar aan de andere kant hoef je je daar ook niets van aan te trekken.
Als jullie die naam ook mooi vinden.
Een mooiere naam vind je toch niet, want dat is jullie tweede keus dan.
En misschien krijgen jullie wel een meisje, en dan zijn alle zorgen voor niets geweest.

he dat is balen zeg! Je kan je er natuurlijk niks van aantrekken, maar misschien is het maar een klein dorp waar je woont, en dan kan ik me voorstellen dat je dat niet leuk vindt...
Wil je vertellen wat de naam was? Dan kunnen we je helpen om in dezelfde stijl/sfeer over een andere naam na te denken.
Ik kan ook zo wel leuke jongensnamen gaan opsommen, maar dat is natuurlijk toch heel persoonlijk.
Succes!!

Ja ik baal er ook nog steeds ontzettend van
de naam waar het omgaat is Levi
ja we wonen in een klein dorpje ze deze kinderen komen ook bij elkaar in de klas later ( er zit maar 1 school hier ) en zij is een oud klasgenoot dus ja allemaal erg dubbel
Manlief vind Luuk ook erg leuk maar ik vind deze manier van schrijven niet zo leuk
pfff ik word er gek van

Oh wat ontzettend balen, en Levi is zoooo'n leuke naam!!
(mijn zoontje van 6 heet Levi Moshe, maar zijn roepnaam is Moos)

De naam die we voor onze zoon (die nu geboren gaat worden) hebben gekozen vind jij misschien dan ook wel heel mooi, maar als ik hem hier verklap ben ik altijd zo bang dat er bekenden meelezen...
Luuk vind ik trouwens ook wel leuk, als je deze schrijfwijze niet mooi vindt, is misschien Luke wat?
Nou goed, ik ben nu ruim 36 weken, dus onze naam hoorje hopenlijk binnenkort, haha! Misschien brengt dat je nog op goeie ideeen...

Als ik nog goeie ideetje krijg, laat ik ze je weten!!
groetjes, Yvette

Ik kan me voorstellen dat je hier niet helemaal blij van wordt. Als dit echt de naam is die jullie leuk vinden gewoon gebruiken, het gaat om jullie kind en dan zitten er straks maar 2 Levi's in 1 klas, daar komen ze ook wel uit.

Andere namen:
Mika
Jari
Luke
Jens

Maar dat is zo persoonlijk, succes met deze moeilijke beslissing.

Liefs Nanda

Hoi Nikita,
Ik snap best dat je andere naam wilt vooral als je in een klein dorp woont en ze straks bij elkaar in de klas komen. Maar aan de andere kant lost dat zich dan ook wel weer op . Zelf heb ik twee jongens en die heten Daan en Stijn gewoonlijk lekker hollands. Bij mijn oudste in de klas zitten 2 jongens die Jesse heten en die worden gewoon altijd met hun  voor en achternaam aangesproken zijn ze al helemaal aan gewend. Luuk vind ik ook een erg leuke naam een leuke variant is misschien Lukas die naam hoor je ook niet veel.Succes met het zoeken van een naam!
groetjes Annette

Terug
Bovenaan