Help, nog maar 4 weekjes

36 weken alweer, oftewel nog maar 4 weekjes en dan is ons meisje er. Stel je voor dat ze van plan is eerder te komen dan zijn al over 2 of 3 weken papa en mama.....!!! Dat besefende afgelopen week kregen toch wel een beetje stress. Niets negatiefs ofzo, maar wel devervanjebedshow is nu wel een beetje over haha.

Stiekem dus toch een beetje zenuwachtig aan het worden en me af te vragen hoe de bevalling zal gaan, zal het goed gaan en hoe zal een meisje zijn enz. Hoe is het met jullie zenuwen??

groetjes

Hoi Tilly,

Ook hier begint het nu een beetje te knagen hoor! Begin erg nieuwsgierig te worden. Vandaag bij vk geweest en zij is niet zo gerust op het vele vruchtwater, dus morgen maar weer suiker controleren. Zal wel goed zijn, dat was het de eerste keer ook. Het wordt alleen een kliederboel met zoveel water haha. Slaap al weken niet meer, gelukkig heb ik al verlof. De keren dat ik wel even slaap droom ik hevig over onze kleine. Het is een druktemakertje in mijn buik! Nog even volhouden en voor je het weet ben je al een echte papa en mama. Wij kijken er naar uit!

Groetjes!

ik begin ook al zenuwachtig te worden ondanks dat het de 2e is maak ik me dus nu meer druk om de bevalling dan de vorige keer omdat ik toen niet wist wat me te wachten stond.
de kleine was de vorige keer 2 weken te vroeg dus wie weet zijn het inderdaad nog maar 2 weken. spannend.

het komt nou toch wel dicht bij begin het nou wel spannend te vinden de vorige keer ingeleid maar nu ziet het er naar uit dat ze eerder komt woon nu ook verder van het ziekenhuis af merk ook dat papa het toch wel erg spannend vind bij elke zucht van mij springt hij op en vraagt gaat het moeten we bellen wel lief over paar weekjes weer een babytje spannend hoop dat jullie bevalling en de mijne goed verlopen

Hoi,moet zelfs nog iets minder dan vier weekjes en jullie mogen t gerust weten ben eigenlijk best wel een beetje bang voor de bevalling.Vroeger vond ik t onwijs om op tv te zien hoe een baby geboren word maar nu krijg ik gewoon de kriebels dr van met de gedachte dat t bij mij ook zo gaat gebeuren,lijk wel beetje depri....
Verheugen op de kleine doe ik zeker wel,maar wegens kleine omstandigheden is t kamertje nog niet klaar,wel al kinderbed in onze kamer maar ik kan me nog niet echt uitleven om dr een leuk kamertje van te maken met kleine dingetjes enz enz.Denk dat dat dr ook een beetje mee te maken heeft,prop t teveel in me,kan t ni kwijt.vind t zo jammer.soms heb ik zo iets kwa de kwaaltjes kom nu maar kleine maar soms heb ik van nee blijf toch nog maar ff kan ik ff wat meer doen aan mn zogezegde angst......Groetjes

Spannend allemaal he!!! Het zwanger zijn is helemaal gewend en ook dat de spulletjes klaar zijn... maar dat er straks echt een lief klein beebje is.... zo onwerkelijk!!! Ik ben erg benieuwd hoe het is, hoe het voelt om mama te zijn en hoe het zal gaan... kan niet wachten, maar tegelijk ook zo ontzettend spannend! Het is nu indd officieel geen vervanjebedshow meer! We zijn over een paar weekjes allemaal mama!!!!!!

Ik hoop dat iedereen een goede tijd tegemoet mag gaan!
liefs rosan

same here!! Ik ben best nerveus voor de bevalling. laat het maar gewoon beginnen want dan ben je er ook weer snel vanaf. hebben jullie ook een bepaald gevoel dat het eerder of later gaat gebeuren? Of is dat onzin?

Ik kan echt niet wachten tot onze kleine man er is.Mijn vriend ook, hij is al pappa maar door omstandigheden nooit 24/7 pappa kunnen zijn, nu wel, hij kijkt er echt naar uit. Hij zegt bijna elke avond: 'ik kan niet wachten tot je er bent kleine vent'. zo leuk!!

Terug
Bovenaan