Help... nog steeds een beurs gevoel

Hallo allemaal

Sinds gisteren heb ik weer een beurse en prikkende onderkant. En dat na 2 weken geleden te zijn bevallen. Voor mijn gevoel ben ik voorzichtig geweest. Ik baal behoorlijk, want zo langzamerhand wilde ik ook wel weer eens de straat op met mijn kids. Het leek ook goed te gaan.

Is er iemand die dit herkent? Ik hoop van wel! Zo ja, wat doen jullie er aan? De verloskundige bellen???

Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Hoi Sheila,

Bij mijn eerste kindje had ik ook erg lang last van dat zeurende gevoel, net alsof de hele boel naar beneden komt zakken ofzo. Ik weet nog dat ik in de rij moest staan  voor kerstzegels...pfff. Ik dacht echt, ziet nou niemand dat ik net ben bevallen en niet zo lang kan staan? Doodongelukkig voelde ik me en dat was toch ook na een week of 2 a 3 hoor! Duurde toen best lang dus ik herken het wel maar uiteindelijk ging het weer vanzelf over. Deze keer heb ik daar minder last van, geen idee hoe dat komt...
Ik hoop dat het snel overgaat voor je, sterkte.
Liefs, Elle

ik had dat 2 weken gelden ook nog hoor!
Swen is nu 4 weken en ik kan nu wel zeggen dat ik er niet echt last meer van heb.

we hebben zondag nog ruim een uur gewandelt...

het komt goed.. nog even geduld hebben!

Hoi!

Ik was het zo zat om weer krom te lopen; (ik kon niet meer gewoon zitten) dat ik gisteren de vk heb gebeld. Ze heeft me verteld dat ik 5 keer op een dag mijn bekkenbodemspieren moet trainen. Dit deed ik 2 keer op een dag. Mijn baarmoeder is pas na 6 weken weer geslonken. Nu is hij dus nog te zwaar en drukt dus door. Als ik teveel heb gedaan, is het risico groot dat ik er last van krijg.

Vandaag gaat het veel beter. Ik ben blij dat ik heb gebeld!

Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Terug
Bovenaan