Help nog steeds geen naam

Hoi allemaal.
Ik ben vandaag 34 weken zwanger en wij hebben nog steeds geen naam voor de kleine. De namen die ik mooi vind, vind mijn vriend niks en andersom. Wij weten dat wij een jongetje krijgen en het rare is dat wij het over een meisjesnaam bijna direct eens waren. Wij zijn op zoek naar jongensnamen van maximaal 2 lettergrepen.
Liefs Nurse

Dat klinkt als een lastig probleem! Omdat ik jullie 'stijl' niet weet, kan ik alleen maar de suggestie doen om op www.familyberry.com te kijken. Dat is een site met namen, onderverdeeld in categorieën, zoals bijvoorbeeld Friese namen of Scandinavische namen. Dan kan je in ieder geval een beetje gericht zoeken, want jullie weten vast wel wat jullie NIET leuk vinden.
Succes!

Oeps das lastig zeg! Beschrijf anders even wat je stijl is dan kunnen we mss meedenken. Enne tja als jij straks ligt te puffen heeft ie alles voor je over hoor en mag jij gewoon de naam kiezen hihihihi!

gr.Ing

Hoi
Ik zelf houd van een beetje aparte namen, maar je moet het wel kunnen uitspreken of kunnen schrijven. Mijn nummer 1 is Dilan. Verder vind ik Jari, Finn, Mika ook mooie namen.
Mijn vriend houdt voornamelijk van Nederlandse namen terwijl zijn nummer 1 Kevin is.
Groetjes Nurse

Tja dan wordt het erg lastig hoor! Ik ben zelf helemaal niet van de buitenlandse namen dus heb weinig inspiratie voor je. Het enige wat me te binnen schiet is Dean, Dinand. Kevin vind ik niks..(sorry). Succes!!
gr.Ing

Het valt ook niet mee zo`n naam. Wij hebben ook best lang zitten nadenken over een naam voor de vierde. Onze kinderen heten Jamey, Yentl en Quinn dus dan noem je de vierde geen richard of janneke, toch??? Het moet er wel een beetje bij passen.
Hebben jullie inmiddels al een naam? Zo niet dan veel sterkte bij het vinden van een hele mooie naam.

Petra

Weet niet of je inmiddels al een naam hebt bedacht, maar onze oudste heet Jules en dat vinden wij helemaal geweldig. We gaan graag op vakantie naar Belgie en daar komt deze naam vrij veel voor.... het is dus niet echt Nederlands ofzo.
Ook zijn er wel mensen die het fonetisch uitspreken, of het uitspreken met een d ervoor. Maar eigenlijk kan mij dat niet zoveel schelen... We hebben erg veel leuke reacties gehad op deze naam.
 Nu weten we nog niet wat het wordt, maar we hebben al wel de namen. Als de mini er uit is zal ik het je vertellen....

Gr Antoi

Terug
Bovenaan