help!!! nou snap ik er niks meer van

A

Anoniem

Guest
HELP IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!!!

woensdag nod en nu net met afvegen bruin bloedverlies niet echt heel veel nog.
hoe kan dit nou ? heb ovutesten gebruikt en mijn ei gevoeld dat was woensdag 2 weken terug dan hoort mijn nod toch woensdag te zijn?? of kan er minder dan 2 weken tussen ei en ongi zitten?
het lijkt mij ook te laat voor een innestelingsbloeding of kan dat wel zo vlak voor je nod?
hoop zo dat het niet gaat doorzetten!! weet echt niet wat ik hier van moet denken!
was hier nog helemaal niet op voorbereid ik dacht het is nog geen woensdag dus nog niks te vrezen.

weten jullie hoe dit kan???

liefs suzy

kan niemand me helpen??
het zet trouwens nog niet door is echt bruinverlies. en daar begint mijn ongi nooit mee.
ik heb in januari een miskraam gehad met 6 weken en ben ergens ook wel een beetje bang dat ik misschien wel zwanger ben maar het weer mis gaat. durf ook nog niet te testen want mijn nod is woensdag pas.

kan denk ik beide kanten op, als het nog voor je nod is kan het innestelling zijn of misschien heb je een kortere cyclus?

zal afwachten zijn maar ik hoop voor je dat het goed zit!

bedankt voor je reactie maar heb geen kortere cyclus denk ik want ik heb ovuluatietesten gebruikt en mijn eisprong gevoeld. afwachten dus

Hey Suzy,

Wil je niet teleurstellen, maar ik heb een vrij regelmatige cyclus en ik heb ook vaak een aantal dagen voor mijn NOD wat bruinverlies bij het afvegen, het is echt nog niet veel, maar daaraan kan ik wel merken dat het er aan komt.
En je moet nog maar 2 dagen, dus het is niet heel vreemd.

Ik hoop natuurlijk dat het wat anders is, maar je innesteling heb je zo rond de 7 en 10 dag na je eisprong...dus dat is iets te laat!

Succes meid!

Liefs Joepie!

als je woensdag je eisprong hebt gehad, dan is 14 dagen daarna op een dinsdag, je telt dan natuurlijk die 1ste woensdag mee!!
Vandaag heb je dus in principe je nod, als je het mij vraagt
Hoe is het nu met je?
Groet, MOON

Kan toch gewoon je ongi zijn hoor. Ik heb meestal een superregelmatige cyclus van 28 dagen, maar ben deze maand 4 dagen te vroeg ongi geworden. Het kan dus. Maar wie weet is t ook wel een innesteling. Is het al goed doorgezet?

helaas toch doorgezet en ongi dus....
bedankt voor jullie berichtjes nu op naar ronde 8 na mk!!!

liefs suzy

Terug
Bovenaan