Help, ongepland zwanger

<p>Hoi daar,  op dit moment zit ik slechts 1 dag voor de nod. Maar heb ik eergisteren een grote spot bloedverlies gehad daarna niet weer of alleen met afvegen. Het is niet helemaal de bedoeling om weer zwanger te zijn, maar gescheurd condoom en het hebben van een eisprong dus te laat voor een MAP geweest.  Zou deze bloeding dan de innesteling kunnen zijn? Eisprong was 10-9 in de avond. Lichtelijk paniek nu. </p>

Ik zou even je huisarts bellen en vragen om advies.
Die kan je uiteindelijk in alle gevallen het beste verder helpen.

1: je weet nog niet eens of je zwanger bent dus je titel vind ik nogal overdreven. 
2: als de 17e je eisprong was (gemeten, gevoeld, app?) dan is een eventuele innesteling nu al onmogelijk, 4 dagen nadien. Ook is je menstruatie eigenlijk dan pas over 10 dagen te verwachten! 
3: bloed komt gok ik van de ovulatie. Niks aan de hand. 

ik zou echt even proberen rustig te worden. Ik snap dat een eventuele zwangerschap niet in de olanning zit. Eerst maar eens afwachten of je daadwerkelijk zwanger bent. Maar nu valt er gewoon nog helemaal niks over te zeggen

Zou idd een innesteling kunnen zijn geweest. Kan ook van niet. ?‍♀️ En zo wel, hoeft een innestelingsbloeding niet direct een gezonde zwangerschap te betekenen.

Ik snap idd je angst ook, maar ben het eens met Ananas dat je nu simpelweg nog niets weet. Ik zou dus ook nog niet in paniek raken, en het eerst gewoon even afwachten. Wacht even t/m het weekend, kijk of je ongesteld wordt. Zo niet, doe je maandag een test.

Dan heb je nu, tot maandag, om rustig je opties af te wegen.

Hoi allemaal, toch een update. Eergisteren dus al positief getest, loopt ook op. Dus zwanger! Én we gaan er voor, ook dit kindje verdient het om alle liefde te mogen ontvangen. 

Terug
Bovenaan