Help ongewone cyclus toch zwanger?

Sabine1984b

New member
<p>Vanaf de dag van de eisprong kreeg ik licht bloedverlies na een week kreeg ik daar grote stolsels bij dit stopte maar hevig bloedverlies bleef. Vandaag na 2,5 week is alles gestopt enkel wat bruine afscheiding bij afvegen. Ik heb zo nu en dan steken in mn lies en buik en maakte me zorgen dus ik wilde een afspraak maken bij de dokter maar deed voor de zekerheid eerst een zwangerschapstest. Tot mijn grote verbazing krijg ik hier nu een licht streepje op. Ongelovelijk dat dat kan na zulke grote stolsels en hevig bloedverlies. Ik maak me dan ook wel zorgen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Weet even niet wat ik hier van moet denken of doen.</p>
 
<p>Hoi. Wel erg vreemd. Welke test heb je gebruikt? En heb je ook al getest met je ochtend urine? Ik zou zeker naar de huisarts gaan.</p><p>Succes. Gr Mar Tje </p>
 
<p>Ik heb een kruisvat test gebruikt. 2v5. Bij vorige keren bleef deze altijd omo wit. Ja het blijft vreemd. Denk inderdaad verstandig om naar de huisarts te gaan.</p>
 
<p>Kan het zijn dat je zwanger bent geweest van een tweeling, of zeg ik nu iets geks?</p>
 
<p>Daar heb ik inderdaad ook al gedacht. Het zou kunnen. Kan niks anders doen dan afwachten ben ik bang. Want het vele bloeden is gek.</p>
 
Terug
Bovenaan