help, onrustig, weet het niet meer

<p>Hallo mede mama's<br /><br />Afgelopen juni na een zwangerschap van 10 week helaas ons kindje verloren, en nu dus bezig om weer zwanger te raken.<br /><br />Juli en augustus naar mijn idee een normale cyclus gehad, en ik had rond 10 a 11 september weer ongesteld moeten worden.<br />Echter lijkt dat niet lekker op gang te komen, op de 12e wel wat "bruine smurrie" echter tot nu toe niet echt iets dat doorzet.<br />Het blijft bij lichtbruin en een klein beetje, nog geen tampon per dag. Ik ken dit dus helemaal niet, ik was altijd erg regelmatig en "normaal" <br />Als mijn cyclus stratte, dan startte ie ook gewoon gelijk goed, met een beetje bruin bloed en daarna gewoon over op helder rood.<br /><br />Iemand ervaring hiermee? </p>

Hallo, Ik had een paar jaar al dat ik regelmatig een half jaar of langer niet ongesteld werd.. was ook altijd normaal gesteld en toen ging het langzaam weg. controles gehad en alles maar er was niks aan de hand.
Nu heb ik 2 kids.
Zou het gewoon tegen je huisarts zeggen. Misschien dat je een lichtere anticonceptie krijgt als je dat nog gebruikt. Of misschien ook een controle.
Maar bij mij was het niks dus waarschijnlijk bij jou ook niet. Als je verder nergens last van hebt zou ik genieten van het feit dat je niet ongesteld wordt.

Terug
Bovenaan