Help ontstoken oogjes

Hallo,

Wie kan mij helpen!
Joost is ruim vijf maanden en heeft al vanaf zijn geboorte een ontstoken oogje. Eerst goed schoonmaken met gekookt water en een watteschijfje maar we hebben nog steeds geen resultaat. Inmiddels zijn we al bij de dokter geweest maar er wordt nog niets aan gedaan.
Ik ben bang dat Joost er waziger door gaat zien en vijf maanden vind ik wel genoeg. Ik geef geen borstvoeding dus dat kunnen we ook niet gebruiken.

Wie kan ons helpen!!

groetjes Eveline en Joost

Hoi,

Wat vervelend voor je kindje en voor jullie. Ik weet dat er homiopatische oogdruppels te koop zijn bij etos en deze schijnen goed te helpen. Mijn nicht gebruikte ze ook voor haar zoontje. Ik weet niet hoe het heet en zij ook niet meer. Het is wel ongeveer 1 jaar geleden dat zij ze heeft gebruikt. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Nancy

Lukas heeft hetzelfde probleem (ruim vijf maanden nu). HA wil inderdaad niets geven. Kinderarts (zijn we voor een ander probleem geweest) wil ook niets geven.

CB-arts zei afgelopen week eindelijk: 'Het duurt nu wel erg lang he" Ga maar even met een verwijsbriefje naar de HA.

Ik heb voor maandag een afspraak staan maar denk niet dat ze wat gaat geven. Ze heeft namelijk al eerder gezegd dat het wel een jaar kan duren.

Ik wil nu alleen echt wat hebben dus ga maar eens op mijn strepen staan. Ik laat wel ff wten wat er uit komt

Marin heeft het tot 3 maanden gehad. Ik vond het zelf niet zo lastig, alleen dat schoonmaken steeds.

Bij ons zeiden ze dat ze er zelf geen last van had, maar dat ik er wel een oogzalfje voor kon krijgen. Ik heb het toen maar ff afgewacht, want zo'n zalfje erin doen vond ik zelf niks.
Hier is het wel vanzelf over gegaan

Liefs Annemarie

Ps: bedoel hiermee te zeggen dat er echt wel iets voor te krijgen is, via de ha

Yoëll heeft dit de eerste 3 maanden ook gehad en de kinderarts heeft tegen ons gezegd dat we z`n oogjes schoon moeten maken met een schone steriele pink van ons zelf en daarna het ooghoekje masseren. Dit hebben we zo`n twee weken gedaan en daarna was het over......

Marit heeft de 1e 2 maanden ook vaak ontstoken oogjes gehad, onze huisarts adviseerde toen om het met kamillethee schoon te maken 2-3 x per dag. Was zo over!

groetjes monique

Terug
Bovenaan