Help onzeker!!

<p>Lieve allemaal,</p><p> </p><p>ik hoop dat er iemand is welke dit herkent?!</p><p>ik ben nu 36+ weken zwanger en heb sinds vorige week woensdag opeens een soort wegtrekkers. Niet zo zeer dat ik echt flauw val, maar het zit hem in mijn ogen zelf. Ik kan het alleen maar omschrijven alsof m’n beeld wegtrekt zoals je hebt na het in je ogen wrijven. Dit duurt maar luttele seconde maar maken het wel zo dat ik nu nergens meer heen durf want het zicht wordt wazig.</p><p>Controles in het ziekenhuis zeggen telkens dat ik qua bloeddruk op de grens zit van verhoogde bloeddruk en testen wijzen een zwangerschapsvergiftiging uit.</p><p>Hopelijk herkent iemand dit, ik word er onwijs radeloos en ontroostbaar van.</p><p>Bedankt alvast,</p><p>Liefs Britt</p>
 
Hoi Britt,
Ik heb dit ook als ik te weinig drink. Ik merk zelf dat sinds ik de 35 weken gepasseerd ben, mijn lichaam nog meer vocht nodig heeft (en al helemaal met dit warme weer). Als ik te weinig gedronken heb krijg ik dezelfde klachten en een beetje een wattig geboel in mijn hoofd, ik weet niet of je dat ook herkent? 
Liefs
 
Bedankt voor je berichtje! 
Ik heb dat inderdaad ook, nog meer gaan drinken dus.
 
inmiddels gaat de huisarts contact opnemen met de gynaecoloog om de situatie te bespreken. Hij vond het toch wel zorgwekkend en niet iets om onbehandeld te laten tot de bevalling. 
afijn ik wacht het nu dus maar af en proberen niet teveel in paniek modus te raken als het weer gebeurd.
 
bedankt in ieder geval voor je tip!!
 
Hey Britt, wat vervelend voor je zeg! Lastige klacht ook, kan me voorstellen dat 't je ongerust maakt. Sws is dat meer 't geval volgens mij bij een eerste zwsch, dan kunnen die nieuwe dingen je allemaal zo onzeker maken.
Ik denk wel dat 't goed is 't nog een keer met de gyn te bespreken. Want soms heb je klachten v zwangerschapsvergiftiging (zoals sterretjes zien), zonder echt te hoge bloeddruk. Maar anders moet je toch proberen erin te berusten denk ik... 't einde v een zwsch brengt soms gekke klachten met zich mee! Hoop dat je binnenkort wat beter voelt! Sterkte hoor! 
 
Terug
Bovenaan