Help op cyclusdag 13 menstruatie?

Help wat kan dit zijn?

Ik probeer zwanger te worden en gebruik ovulatietesten. Vanaf cyclusdag 10 begonnen en tot nu toe steeds een knipperende smiley (paarse) dus nog geen positieve test.
Nu ben ik gisteren op 13 dpo ineens gaan bloeden en vandaag nog steeds. Ik heb geen tampon nodig maar het is wel best veel, vooral met afvegen na het toilet.
 
Ik hoop het! Maar ik heb nog geen stilstaande smiley gehad dus eigenlijk nog geen positieve ovulatietest (Als ze kloppen)
Kan je een ovulatiebloeding ook voor je eisprong hebben? En kan dat best veel bloed zijn? En kan ik dan alsnog zwanger worden ivm al het bloed?

Sorry voor alle vragen. ?
 
Uhm goeie vraag, ik heb er zelf persoonlijk geen ervaring mee maar weet dat als je rond deze tijd bloedverlies hebt dit daarop kan wijzen. Een andere oorzaak kan zijn dat het een contactbloeding is na gemeenschap of tussentijds bloedverlies aan je baarmoedermond. Ik weet niet of je ooit/recent een uitstrijkje hebt gehad? Want anders is het wellicht goed om dat een keer te laten checken. Je kan zeker nog gewoon zwanger worden!
 
Oke bedankt voor je antwoorden.
Ik heb vorig jaar een uitstrijkje gedaan en toen was alles goed. Ik denk ook niet dat er iets mis is nu. Ik vraag me alleen af wat voor bloeding het is. Het lijkt best op een menstruatie nu maar dat kan dus niet na 2 weken. Een contactbloeding zou kunnen, we hebben vrijdag seks gehad. Maar dat is dan wel een flinke bloeding. Ik ga gewoon doortesten met ovulatietesten en dan zie ik het wel.
 
Terug
Bovenaan