Help!! op echo gekronkelde naverstreng!?

A

Anoniem

Guest
ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, ik ben nu 11 weken en ze zei dat het navelstrengetje gekronkeld is! en op zich hoord dat wel zo, maar nu moet ik over twee weken terugkomen voor weer een echo en dan moet het los zijn. Wie weet wat ze bedoelen? Is het erg? wie had dit ook? ik ben zo bang dat het niet goed is, toen mijn man vroeg of alles goed is toen kregen we na lang zeuren te horen dat het wel goed was, maar ze wilde er eerst niet op in gaan, ze zei toen, ik kan nog niet alles zien, want het is nog erg klein, wat denken jullie?

Lieve meid,

Het kan best zijn dat ze je geen antwoord geeft omdat ze het inderdaad niet weet. Feitelijk is het pas 11 weken en dan kunnen ze wel mooi een buitenkant zien, maar nog niet zien hoe het met de rest gesteld is. Wij denken dat ze altijd veel kunnen maar dat valt toch ook nog mee hoor.

Als men bedenkingen had dan zeggen ze je dat wel hoor. Ik heb aan de lijve ondervonden dat ze heel eerlijk zeggen hoe het is. Ik zou als ik jou was er niet te veel zorgen over maken. Over 2 weken zien ze inderdaad alweer veel meer.

liefs
talke

Terug
Bovenaan