<p> Beste mama's, </p><p>Ik vroeg me af of er een app bestaat, waarbij de door middel van blogjes met foto's een soort dagboek bij kan houden. En die je dan bijvoorbeeld na een jaar automatische daar een fotoalbum van kan laten maken. Met al die foto's en teksten en natuurlijk op volgorde en goede kwaliteit. </p><p>Ik heb deze ervaring namelijk met Polarsteps waarbij ik mijn reizen altijd blog, met foto's en ik kon met een klik van de muis daar een mooi album van laten maken. Goede kwaliteit en alles precies zoals ik dat wilde. En ik bedacht me hoe handig dat zou zijn tijdens je zwangerschap en het opgroeien van de kleine. Elke keer een stukje en wat foto's bijvoegen. i.p.v. na 2 jaar denken K*T ik moet nog fotoboeken gaan maken en wat is er ook alweer allemaal gebeurd afgelopen 2 jaar </p><p>Ben erg benieuwd, en kijk uit naar jullie reactie. </p><p>En anders kan ik jullie Polarsteps aanbevelen, wie weet kan ik die ook gebruiken maar het is natuurlijk eigenlijk voor iets anders. </p><p> </p>