Help! Oplossing voor rustig slapen baby 4 maanden

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">mijn dochtertje is nu 4 maanden oud & slaapt heel onrustig, zij word 4 keer per nacht wakker  doordat zij heel onrustig is met haar armen en handjes. Ik heb ondertussen alles geprobeerd, ik bakerde haar de eerste 2 maanden in & sinds 2 maanden slaapt ze dus ook in haar eigen bedje zonder pacco doek. Ik merk dat ze er zelf ook moe van word, is er een moeder die hier ervaring mee heeft? Ik heb nu zelfs een lakentje van Fedde Kees aangeschaft (wat enkel helpt tegen het wegtrappen van het laken) is er een ander wondermiddel zodat ze rustiger kan slapen? <br /><br /></span></p><p>Bedankt alvast</p>

De puckababy piep!!! Echt waar, Onze dochter had het ook heel erg, sinds ze in de puckababy sliep was het over. Ze ligt veilig in een coconnetje kan haar armpjes bewegen zonder dat ze zich wakker slaat of alles van zich af trapt. Goude investering!

Hier ook een puckababy mini. Op de grote dingen als een kinderwagen etc na is dit verreweg hetgeen waar ik het meest blij mee ben..

Wij gebruiken ook de puckababy piep sinds het begin! Hij is er zo aan gewoon. Zalig ook om te zien hou zij dan 's morgens precies uit zijn coconnetje wakker wordt :).
2 weken geleden had ik de puchababy moeten wassen en hij was nog niet droog tegen 's avonds... Dan maar in gewone slaapzak... Was niet echt een succes! Binnen anderhalve maand (6mdn). Zullen we wel een andere moeten gebruiken: dat zal ook wel efkes wennen worden!

Mijn dochter is ook altijd heel onrustig met haar armpjes. Ze is inmiddels 5 maanden oud en ik maak ook gebruik van het Fedde&Kees lakentje. Maar wel in combinatie met het slaapzakje. Dit is een must in ons geval.. overdag baker ik haar in met een inbakerdoek van Meyco. Hier kan ze soms alsnog haar arm uitkrijgen maar dan doe ik het opnieuw tot dat ze slaapt. 

Heel erg bedankt voor jullie reacties
het slaapzakje van Fedde Kees werd totaal niet gewaardeerd haha, dat was een ramp! Dus die heb ik geretourneerd.
En de Puckababy, is die veilig voor een 4 maanden oude baby? 

Puckababy heb ik ook geprobeerd maar daar kon mijn dochter totaal geen rust in vinden helaas.. ze kan alsnog bij haar gezicht komen met haar handjes. 
wanneer je kindje zich kan omrollen wordt er geadviseerd om te stoppen met inbakeren. Ik doe dit toch nog wel omdat ze alleen in bed gek genoeg niet omrolt. Wel heb ik altijd zicht op haar in combi met de babyfoon met camera. Anders zou ik het niet aandurven

Grappig dat iedereen de Puckababy piep noemt. Onze zoon paste daar na 2 maanden al niet meer in. Als je die overweegt aan te schaffen bedenk dat ook dat deze misschien niet helemaal meer past. Onze zoon sliep hier overigens wel rustig in. Nu slaapt hij in de puckababy mini. Wel met zijn armen eruit. Dat zakje is iets “vrijer” maar hij sloeg zich alsnog met zijn armen erin. Nu hij ze eruit heeft slaat hij nog met zijn armen, maar kan hij ze wel lekker uitstrekken (slaapt vaak met armen boven het hoofd).

Terug
Bovenaan