HELP, originaliteit gezocht!!!

Hoi allemaal,

Het lijkt wel of ik ineens al mijn originaliteit kwijt ben.
Ik ben op zoek naar een passend geboortekado voor de opa's en oma's voor als de kleine geboren is.

Heeft 1 van jullie een idee?

Alvast bedankt,
veel liefs Anouska

Mooie foto op canvas?
Misschien net niet handig meer voor februari mama's, maar een agenda met foto;s van de kleine en jezelf nog met dikke buik.
Een gegraveerd glas/ vaas met de naam en geboortedatum van de kleine, of iets wat daarop lijkt. Beetje klassiek, maar mijn ouders vonden het prachtig.
Een niet tastbaar iets, maar wat mijn ouders erg waardeerden was ze meenemen naar alles wat met het kindje te maken heeft; een bezoekje aan de VK, een pretecho, de creche (als ze iets groter zijn) enzo.

Hi,

Bedoel je om te geven of om te krijgen?
Wij gaven de opa's en oma's een klein fotoboekje met de eerste foto's van hun kleinzoon. Maar om nu een echt kado te geven? Ik ben meer het type dat vindt dat het andersom hoort!

Om te vragen: dat is moeilijk. Ligt er aan wat je al hebt en wat niet. Wij kregen van mijn ouders de eerste keer een kinderwagen en van mijn schoonouders een draagzak voor de baby. Nu hebben we de gordijnen van mijn schoonouders gekregen en krijgen van mijn moeder een geboortespiegel (al heb ik geen idee wat dat inhoudt, maar dat schijnt leuk te zijn).

Gr. Tamara.

Oh ja, je kunt het ook andersom opvatten, inderdaad.

Wij hebben geen grote kadoos van hen gevraagd of gekregen. Wij kregen wel bij elk kind een zilveren dooplepel; een friese gewoonte. En heel speciaal en ook best duur, volgens mij.

Voor deze kleine vragen we een bijdrage van het kraambezoek voor een nieuwe tripp trapp. WE hebben er al 2 en willen voor kruimel 3 ook weer een en die zijn redelijk duur en slecht via MP te krijgen. En anders een bijdrage voor een goed doel, want we hebben echt alles al.

Terug
Bovenaan