Help!!! Overgegeven 3 dagen voor NOD??? Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Help meiden  

Ik weet het echt niet meer.
Woensdag is mijn NOD, en ik wilde eigenlijk pas zaterdag testen.
Nu ben ik vanacht toch misselijk geweest, overgegeven, heel veel brandend maagzuur.

Toevallig heb ik van de vorige zwangerschap nog een kruidvattest liggen (die rose/paarse), zal ik vandaag al testen???
Dat is dan wel 3 dagen voor mijn NOD.
Mijn man wil liever wachten, ivm een negatieve test. Maar ik kan het niet meer uithouden..............ik wil het weten, bij mijn eerdere zwangerschap was ik ook zo misselijk.

Wat moet ik doen?????

Ik hoop dat jullie vroeg wakker zijn, ik zit hier met mijn zoontje die zit te spelen op jullie reactie te wachten...........Thanks!!!

Liefs, Go

Hoi Go!
Ik weet hoe moeilijk het is, maar alsjeblieft....wacht met testen! Op z'n minst tot je overtijd bent. Het is zo zonde van de teleurstelling als de test negatief is en de twijfel blijft toch, omdat je nod nog moet komen. Ik las je verhaal bij een ander topic, waarbij je schreef woensdag je nod te hebben en zaterdag te willen testen. Dat vond ik al zo super om te lezen! Er lijken maar weinig meiden te kunnen wachten tot ze overtijd zijn...zonde geld en zonde teleurstelling! En wbt. je klachten....de buikgriep heerst nogal hè...
Groetjes en succes, Edith.

Hallo Go,

Ik snap dat je gewoon niet meer kunt wachten met testen, maar ik zou toch tot je NOD wachten. Als je het kunt uithouden is dat waarschijnlijk het beste en dan 's morgens met ochtendurine, daar zit het meeste HCG-waarde in als je zwanger bent. Zelf heb ik ook op mijn NOD positief getest met ochtendurine. Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik snap dat je bang bent voor negatieve testen, want zelf ben ik ook pas in de 12e ronde zwanger geworden. Ik zal eens flink voor eens flink voor je gaan duimen meid!

Liefs Yvonne
18w 3d zwanger  

Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief. Ik testte omdat ik me gewoon op en top zwanger voelde en ook ik kon het niet meer uithouden. Ik zou zeggen, doe wat je gevoel je ingeeft en succes...

Helaas niet zwanger!!!!!!!!!!

Woensdag mijn NOD, hopelijk kan ik wachten tot zaterdag.
Bedankt voor jullie reacties!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan