HELP!?..Overstappen van voeding.. HOe??...

Hallo Dames,

Mijn dochtertje is nu 10 daagjes oud.. ik gebruik nu friso 1, maar ik heb het idee dat ze niet verzadigd genoeg is na de fles.. Als ze het flesje op heeft dan word ze gauw naar 2uurtjes als het niet eerder is weer wakker.. Nu schijnt het te zijn dat nutrilon iets zwaarder is dan friso.. maar kan ik gewoon zonder overleg overstappen?
HOe doe ik dit het beste gewoon zomaar beginnen of eerst mengen? ik hoop dat iemand
me kan helpen?? XXxx

nou, gewoon beginnen met nutrilon. Meestal is er echt weinig verschil. Je merkt het wel...
Ik zou gewoon zo overstappen, heb ik bij mijn beide kids ook gedaan, niks aan de hand. Dus niet moeilijk gaan doen met afbouwen.
Trouwens, ik denk niet dat het veel verschil uitmaakt hoe zwaar, de voedingen   verschillen niet zoveel van elkaar. Het is zelfs zo dat bepaalde merken in dezelfde fabriek gemaakt worden en dus precies dezelfde voedingsstoffen bevatten, maar gewoon onder een ander naam verkocht worden. Heeft te maken met bepaalde rechten die ze dan overkopen, maar de rest is hetzelfde.
Succes!

hoi

toen ik ging overstapen van Nutrilon na similac heb ik eerst half om half gedaan, ( 1 pak) en dan alleen similac gegeven. Het ging goed. Ze zegen ook dat het verschiel in smaak, maar mischien heb je kleine niet probleem mee.

groetjes

Terug
Bovenaan