Help overtijd 6maanden na keizersnede

<p>Hallo iedereen,</p><p>ik ben nu 4-5dagen echt overtijd , zwangerschap test gedaan en was negatief, moaar moest ik nu weer zwanger zijn zou het erg zijn ? iemand die al eerder zoiets heeft meegemaakt? Ik vindt er niks van op het internet of het erg zou zijn</p><p>alvast bedankt </p>

Ze zeggen na een keizersnede minimaal 6 maanden, nog beter minstens een jaar wachten. Maar tsja, je zult niet de enige zijn bij wie het sneller gaat. Ik bleek na 8 maanden weer zwanger te zijn. De verloskundige is er in elk geval niet van onder de indruk alsof het super gevaarlijk is ofzo, dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken. ;) Ik was trouwens überhaupt nog niet ongesteld geworden, volgens mij is het ook niet zo gek om zo kort na je bevalling nog geen regelmatige cyclus te hebben.

Naar mijn spoed keizersnede drukte de gynocoloog echt mij op het hart om het eerste jaar nier zwanger te worden.

Wat ElanaT zegt, zelfde hier. Echt 1 jaar wachten, dat werd ook streng en duidelijk gezegd... (dit horen ze standaard te zeggen tijdens de controle na je kz.......). 

Ik heb in september 2004 een spoedkeizersnede gehad van ons zoontje helaas heeft hij het niet gered en in januari 2005 was ik al weer zwanger helaas een miskraam geworden maar weer 3 maanden later was ik zwanger van onze dochter eigenlijk heeft de gynaecoloog nooit gezeft dat het te snel allemaal was.

Terug
Bovenaan