Help, ovulatie testen blijven negatief?

<p>Dag dames, </p><p>Wij zijn deze ronde begonnen met de ovulatietesten. Nou zit ik inmiddels op dag 12 van m'n cyclus en de testen blijven negatief. Ik wil nog verder testen maar is dit wel normaal? Mijn cyclus schommelt wat tussen de 23 en 30 dagen. Heb ik nou geen eisprong of? Erg ontmoedigend dit :( iemand ervaringen mee?</p>
 
 Ik zou je laten doorverwijzen..haha nee hoor grpaje. Gezien de lengte van je cyclus is het ook logisch dat je testen nog niet positief zijn op dag 12...
 
De ovulatietest moet ongeveer 14 dagen voor je menstruatie verwacht wordt positief zijn. Het kan iets eerder of later dan die 14 dagen zijn. Als jouw cyclus inderdaad rond de 30 dagen is, dan verwacht ik tussen dag 14 en 17 ergens een positieve ovulatietest ;) Gewoon nog even doortesten dus!
 
Ik had met een cyclus van gemiddeld 29 dagen pas rond dag 16/17 mijn eisprong. En ik ben nu bijna 24 weken zwanger!
 
Dag 12 valt ook. Nog mee..  Bij mij is me ei pas tussen dag 15 en 17 ligt aan je cyclus lengte en me LF is 11 dagen dus dan weet ik me NOD. Gewoon doortesten vaak beginnen mensen pas bij dag 10 ?Snoetekes waarom zou je geen seks hebben? Haalt de leuk er wel heel erg vanaf. Nee wij hebben om de dag seks ongeacht piek of niet. Als die er is evt een keer extra. Het is oh zo belangrijk het zaad gezond te houden en dit doe je door een regelmatige ejaculatie en zaad leeft 5 tot 7 dagen in je wachtend op het eitje dus juist ervoor zorgen dat er genoeg ligt te wachten
 
Terug
Bovenaan