HELP, Ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben nieuw hier en we proberen zijn sinds november actief bezig om zwanger te worden. (Nouja, we hopen heel erg dat het ons gegund is.) Daarom deze maand begonnen met ovulatie testen. Ben altijd onregelmatig ongesteld. Nu ben ik alleen helemaal in de war van deze testen. Nu al vier dagen (naar ons idee) een positieve test. Ook al een paar dagen last van krampen en misselijkheid. Is mijn ovulatie al geweest? </p><p>Zijn er meer die hier ervaring mee hebben? <br /><br /></p><p>Weten jullie hoe ik een foto kan toevoegen? </p>

Ik weet niet welke testen je gebruikt, maar je zou de volgende keer als je met deze testen het idee hebt dat je ovulatie eraan komt een test van clearbleu kunnen doen. Dat scheelt een hoop twijfel ?

Ik gebruik zelf de testen van 2besure. Die geven altijd een (lichte) streep. Alleen wanneer de streep minimaal even donker of donkerder dan de controlestreep is heb je een positieve test in handen.

Heb de testen van bol.com gebruikt. 30 stuks - Ovulatietesten - Dipstick Vroeg - Betrouwbare ovulatietest

Inderdaad eerst geen tot hele lichte streep. En nu dus al 4 dagen even donker als de test streep of donkerder. 

Bedankt voor jullie reacties :)

En anders een zwangerschapstest overwegen? Een ovulatietest blijft ook positief als je zwanger bent dacht ik. 

Terug
Bovenaan