*****HELP***** Pijn in linkerzij

A

Anoniem

Guest
Hey moeders (en vaders) op dit forum.

Ik ben Marieke Jacobs
Moeder van Mara van bijna 13 maanden en zwanger van m,n 2de kindje (8 weken)
Ik heb al weken pijn in m,n linkerzij,wie herkent dit? wie weet wat dit is?
Het is hele lage pijn.bijna in de lies. Help...!!!!

Liefs,
Marieke

Hoi Marieke,

Dit klinkt als bandenpijn. Heel vervelend, maar helaas niets aan te doen.... Ik heb er ook erg last van. Vooral na een stukje lopen of een poosje staan. Het kan zelfs uitstralen naar je billen, benen, heupen en onderin je buik. Het enige wat een klein beetje verlichting kan geven is een warme douche of warm bad.

Heb je dit nooit gehad bij je eerste zwangerschap?

In ieder geval succes ermee!

Groetjes Lilian

Hoi,

Ik denk ook dat het bandenpijn is. Een stevige buikband kan ook helpen. Dat geeft wat extra ondersteuning. En opletten met plotselinge bewegingen, zoals snel opstaan.

Als je het niet vertrouwd moet je gewoon evcen je verloskundige bellen hoor, die kan je ook geruststellen.

Succes Juffie

hai
Ook ik denk dat het bandenpijn is. Tijdens mijn zwangerschap had ik hier ook regelmatig last van. Pijn in je liezen hoort er gewoon bij.

succes

ik had in  het begin ook pijn in mn liezen.en ook in mn linkerkant onderbuik.daar zit het uiteinde van je dikke darm en ik had nogal last van verstopping en ook nog prikkelbare darmsyndroom.dus als ik pijn in mn buik had links wist ik dat dit door de ontlasting kwam.gelukkig gaat het nu beter.
groetjes kari

Terug
Bovenaan